🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17702.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت: ویندوز دیفندر بدافزار دانلود نمی‌کند

باوجودی که محققان امنیتی اعلام کرده‌اند به‌روز رسانی ویندوز دیفندر می‌تواند بدافزار دانلود کند، مایکروسافت به‌صورت رسمی این ادعا را رد می‌‌کند. دو روز قبل ویندوز دیفندر مایکروسافت قابلیت دانلود فایل‌ها را از طریق Command Line ...

باوجودی که محققان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - امنیتی اعلام کرده‌اند به‌روز رسانی ویندوز دیفندر می‌تواند بدافزار دانلود کند، مایکروسافت به‌صورت رسمی این ادعا را رد می‌‌کند.

دو روز قبل ویندوز دیفندر مایکروسافت قابلیت دانلود فایل‌ها را از طریق Command Line را با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - دستور جدید DownloadFile- به‌روز رسانی کرد. اما  محققان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - امنیتی اعلام کردند که این به روزرسانی نگران کننده بوده می‌تواند منجر به دانلود بدافزار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - شود.

محققان معتقدند در بروزرسانی جدید، هکرها می‌توانند به شبکه‌ی محلی نفوذ کنند و از طریق دستورهایی مانند دستور ذیل، فایل مخرب دانلود کنند:

MpCmdRun.exe -DownloadFile -url [url] - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - -path - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - [path_to_save_file]

متخصصان حوزه امنیت مدعی هستند که به‌روز رسانی جدید، ویندوز دیفندر را به ابزاری برای دانلود فایل‌های مخرب تبدیل کرده است.   مایکروسافت در پاسخ به این ادعا و نگرانی اعلام کرد:

علی‌رقم گزارش‌های منتشرشده، آنتی ویروس - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - مایکروسافت دیفندر و مایکروسافت Defender ATP کماکان در برابر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - فایل‌های مخرب ایمن هستند. این برنامه، فایل‌های مخرب دانلود شده را شناسایی می‌کند.

باوجودی که مایکروسافت مخرب بودن این بروزرسانی را رد می‌کند، کاملا روشن است که هر چقدر حمله‌ی هکری قوی‌تر باشد، سیستم از ایمنی کمتری برخوردار است. در این بین برخی کاربران نیز اعلام کرده‌اند که با غیرفعال کردن این قابلیت، نمی‌توانند سیستم‌های کامپیوتری خود را قفل کنند.

ناگفته نماند که ویندوز دیفندر از الگوریتم‌های یادگیری ماشین پیشرفته مایکروسافت بهره‌مند بوده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - و قدرت بالایی در تشخیص بدافزار و تهدید‌های امنیتی دارد. همین مساله باعث شده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - طی سال‌های اخیر، آنتی ویروس ویندوز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - 10 به یکی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای امنیتی تبدیل شود.

ویندوز دیفندر توانسته عملکرد خبی از خود نشان دهد ولی آیا می‌تواند در برابر تمامی آسیب‌های امنیتی عملکرد کاملی از خود نشان دهد؟ حال باید ببینیم ادعای محققان امنیتی صادق است یا اطلاعیه‌ی مایکروسافت صحت دارد؟ اگر ادعای محققان امنیتی صحت داشته باشد، کاربران چه تدابیری را باید در مقابل این موضوع در پیش بگیرند و مایکروسافت در نهایت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر رویان استان مازندران - برای خاتمه دادن به این ادعاها چه راهکاری را در پیش خواهد گرفت؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone