🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  3. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17672.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هشدار هم‌بنیانگذار ARM در مورد نابودی این شرکت توسط انویدیا

خبرهای مربوط به تصمیم «سافت بانک» برای فروش ARM از مدتی پیش به گوش می‌رسد. مذاکرات این هلدینگ ژاپنی با «انویدیا» به عنوان مشتری اصلی وارد سطح پیشرفته‌ای شده و ظاهرا بحث بر سر قیمتی ...

خبرهای مربوط به تصمیم «سافت بانک» برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - فروش ARM - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - از مدتی پیش به گوش می‌رسد. مذاکرات این هلدینگ ژاپنی با «انویدیا» به عنوان مشتری اصلی وارد سطح پیشرفته‌ای شده و ظاهرا بحث بر سر قیمتی در حدود ۳۲ میلیارد یورو است. با این حال «Hermann Hauser»، هم بنیانگذار ARM هشدار داده که قرار گرفتن کمپانی طراحی چیپ در دستان انویدیا نه تنها سلطه تکنولوژیک بریتانیا را به خطر می‌اندازد بلکه موجودیت ARM را هم تهدید می‌کند.

انویدیا اخیرا اینتل را به عنوان ارزشمندترین تولید کننده نیمه هادی در دنیا پشت سرگذاشته و دارایی سرسام - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - آور آنها موقعیتی منحصر به فرد را برایشان ایجاد کرده که از نظر Hauser می‌تواند به سلاح نابودی ARM تبدیل شود:

«هدف این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - شرکت نیمه‌رسانا از خریدن ARM ممکن است نابودی آن باشد چون در راستای منافعشان است و با اینکار چیزی بسیار ارزشمندتر از ۴۰ میلیارد پرداختی برای خرید آن به دست می‌آورند.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان

Hauser بر این باور است - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - که انویدیا با این معامله تاج صنعت نیمه‌رسانا را از چنگ اینتل درآورده و به تامین کننده چیپست برای ۹۵ درصد گوشی‌ها و ۹۰ درصد کنترلرهای نهفته برای اینترنت اشیاء تبدیل شده و بازار پی‌سی و دیتاسنتر را هم در دست خواهد گرفت.

آنطور که هم‌موسس ARM می‌گوید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - یکی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - دیگر از اهداف کمپانی آمریکایی سلطه بر بازار ریزپردازنده‌ها - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - است چرا که می‌تواند از بکارگیری معماری‌های آتی ARM توسط رقبا جلوگیری کنند و در این صورت شرکت‌های رقیب چاره‌ای جز صرف منابع و زمان برای توسعه معماری خودشان را ندارند؛ شرایطی که انویدیا را در جایگاهی برتر از آنها قرار خواهد داد.

در حال حاضر مدل کسب و کار ARM - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - توسعه معماری برای پردازنده است و بسیاری از مشتریان آنها رقیب انویدیا هستند. سافت بانک از زمان خرید این شرکت در سال ۲۰۱۶ بی‌طرفی آنرا حفظ کرده اما باید دید در صورت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - خرید آن توسط انویدیا چه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کوچصفهان استان گیلان - سرنوشتی در انتظارش خواهد بود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone