🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17694.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات و تصاویر هواوی واچ GT2 پرو؛ نمایشگر OLED و شارژ بی‌سیم

مشخصات فاش‌شده‌ی ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو، خبر از رونمایی آن با بهره‌مندی از فناوری شارژ بی‌سیم می‌دهد. باتری 455 میلی‌آمپرساعتی با پلتفرم LiteOS هواوی از عمر باتری خوبی برخوردار خواهد بود و می‌تواند با ...

مشخصات فاش‌شده‌ی ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو، خبر از رونمایی آن با بهره‌مندی از فناوری - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - شارژ بی‌سیم می‌دهد. باتری 455 میلی‌آمپرساعتی با پلتفرم LiteOS هواوی از عمر باتری خوبی برخوردار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - خواهد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - بود و می‌تواند با هر بار شارژ شدن به مدت 14 - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - روز سرویس‌دهی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - داشته باشد.

سال گذشته هواوی از ساعت‌های هوشمند هواوی واچ GT2 و GT2e‌ با مرکزیت توجه به قابلیت‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - مربوط به تناسب اندام رونمایی کرد. حال نوبت نسخه‌ی پرو آن فرارسیده است. تصاویر فاش شده و برگه‌ی مشخصات ساعت هوشمند جدید، اطلاعاتی در مورد این محصول در اختیار ما قرار می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد هواوی واچ GT2 پرو یکی از معدود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - ساعت‌های هوشمند فعلی بازار است که با شارژ بی‌سیم Qi به بازار عرضه خواهد شد. با این فناوری، کاربران می‌توانند آن را از طریق - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - هر پد شارژر بی‌سیم (‌یا از طریق گوشی هوشمند) شارژ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - کنند و با دردسرهای فعلی مربوط به شارژ ساعت‌های هوشمند دست به گریبان نخواهند بود.

همان‌طور که گفته شد نسخه‌ی پرو - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - با بهره‌مندی از باتری 455 میلی‌آمپرساعتی درکنار سیستم عامل LiteOS هواوی، امکان شارژدهی به مدت 14 روز را فراهم می‌کند.

در برگه‌ی مشخصات فنی فاش‌شده‌، به برخی دیگر از مشخصات ساعت هوشمند اعم از بلوتوث 5.1، ظرفیت حافظه‌‌ی رم 32 مگابایتی، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی، پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - از GPS و مقاومت در برابر نفوذ آب - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - تا عمق حدود 50 متر اشاره شده است. این مشخصات کاملا مشابه مشخصات نسخه‌ی معمولی هواوی واچ GT2 است.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان

نمایشگر OLED دایره‌ای شکل نسخه‌ی پرو دارای رزولوشن 454 در 454 پیکسل و ابعادی برابر 1.39 اینچ است. البته ابعاد ساعت 46 میلی‌متر بوده و با وضعیتی که سیستم عامل Wear OS این روزها دارد، داشتن گجتی پوشیدنی با سیستم عامل LiteOS Huawei گزینه‌ی خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود ساعت هوشمند جدید هواوی طی هفته‌های آینده با قیمت تقریبی 280 یورو (332 دلار) وارد بازار آلمان شود. باید ببینیم کاربران از این نسخه استقبال خواهند - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آستارا استان گیلان - کرد یا خیر؟

بی‌شک ساعت‌های هوشمند مسیری طولانی را طی کرده‌اند تا به نقطه‌ی فعلی خود برسند. محصولات اپل و به دنبال آن گجت‌های پوشیدنی شرکت‌هایی همچون Fossil و Mobvoi در تلاش هستند تا بهترین‌های بازار را ارائه دهند. حال در این رقابت هواوی نیز در تلاش است حرفی برای گفتن در بازار داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلپاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای عالی بود! من همیشه یکم نگران بودم که نمی‌دونم چطور می‌تونم ظرفشویی‌امو درست کنم، ولی با اینکه خیلی وقت از دستم گرفته بود، خدمات شرکت الو واقعاً به من کمک کردند و همه چیز درست شد. برای دوستانی که در شهر آستارا زندگی می‌کنند و نیاز به تعمیرات خانگی دارند، قطعاً شرکت الو رو برای انجام کاری با کیفیت و مناسب بهشون توصیه می‌کنم. از طرفی، لهجه جنوبی خیلی خوشاینده و دوست‌داشتنی بود و برام جالب بود که با یکی از هموطنان عزیزمون صحبت کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone