🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17680.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات وعده پیگیری تعدیل ریالی قراردادهای حوزه ICT را به فعالان فاوا داد

نشست مشترک «کمیته سنا» و «وزارت ارتباطات» برگزار شد. در این نشست وزیر ارتباطات دغدغه‌های اعضای این کمیته درباره موضوعاتی چون «تغییر مدت زمان ارائه اسناد مربوط به واردات به بانک‌های عامل از شش ماه ...

نشست مشترک «کمیته سنا» و «وزارت ارتباطات» برگزار شد. در این نشست وزیر ارتباطات دغدغه‌های اعضای این کمیته درباره موضوعاتی چون «تغییر مدت زمان ارائه اسناد مربوط - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - به واردات به بانک‌های عامل از شش ماه به هجده ماه»، «ایجاد زیرساخت های صادرات در حوزه فاوا و دریافت درآمد ارزی» را شنید و وعده پیگیری تحقق آنها را به فعالان حوزه فاوا داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در این جلسه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه با جمعی از معاونان این وزارتخانه و نمایندگان کمیته سنا تشکیل شد، «اثرات پاندمی کرونا و جهش ناگهانی نرخ ارز بر کسب‌وکارها»، «درخواست تعدیل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - در قراردادهای حوزه فاوا»، «تخصیص ارز با اولویت ضروری و پر اهمیت به حوزه ICT» و «استفاده از ظرفیت تشکل‌های بخش خصوصی به عنوان بازوی مشورتی، عملیاتی و اجرایی در امور حوزه فاوا»، از جمله موضوعات مورد گفتگو بودند.

«محمدجواد آذری جهرمی» در این نشست با اعلام حمایت خود از تعدیل ریالی قراردادهای حوزه ICT، اعلام کرد که این موضوع بسیار ضروری است و می‌توان بر اساس پیشنهاد کمیته سنا در این خصوص پیگیری‌های لازم را با سازمان برنامه و بودجه انجام داد. او قول پیگیری این موضوع را به حاضرین داد.

شایان ذکر است که این طرح پیش‌تر نیز توسط سازمان نصر از وزارت صمت درخواست همیاری برای اجرایی شدن آن مطرح شده بود. «اسماعیل ثنایی نایب» رییس هیات مدیره اتحادیه پیمانکاران و صادرکنندگان خدمات فنی و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - مهندسی صنعت مخابرات ایران»، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - در راستای اثرات پاندمی کرونا و تغییر قیمت ارز از انتهای سال 98 تا سال 99، به عدم امکان تحویل تجهیزات در سررسید قراردادها اشاره کرد. به گفته او جرائم تاخیر در تحویل تجهیزات و همچنین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - عدم تعدیل قراردادهای منعقد شده از ابتدای بهمن 98 معضلات زیادی را پیش پای فعالان این حوزه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - قرار داده است و خواستار افزایش مدت زمان و تعدیل مبلغ قراردادهای منعقد شده از بهمن ماه سال 98 شد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان

نمایندگان کمیته سنا نیز در این رابطه، به پیشنهاد ارائه شده به دفتر امور صنایع وزارت صمت در خصوص - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - چگونگی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - تعدیل قراردادهای در حال اجرا که با بحران افزایش نرخ ارز و شرایط خطیر حال حاضر کشور درگیر هستند، اشاره کردند به گفته کمیته سنا تقاضای فعالان این حوزه در درجه اول تغییر اولویت ارزی تجهیزات و قطعات حوزه فناوری اطلاعات به اولویت‌ ارزی ضروری و پر اهمیت است. در ادامه «تسریع در تخصیص منابع و سهمیه ارزی ثابت و مشخص» برای این حوزه در راستای رفع نیازهای حساس و ضروری کشور، از جمله موارد منعکس شده در جلسه بود.

در ادامه این نشست «محمدباقر اثنی‌عشری» رییس سازمان نصر نیز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - با ارائه گزارشی از وضعیت بخش خصوصی بر اساس نظرسنجی و بازخورد اخذ شده از اعضا در حوزه فاوا گفت:

«شیوع پاندمی کرونا در کشور و جهان، جهش ناگهانی نرخ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - ارز، عدم تخصیص ارز به تجهیزات حوزه فاوا، کمبود نقدینگی و همچنین مشکلات به وجود آمده توسط سازمان تامین اجتماعی، کسب‌وکارهای این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - حوزه را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - در وضعیت بحرانی جدی و خطرناکی قرار داده‌اند.»

«حسین ریاضی» رییس - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - هیات مدیره سندیکای مخابرات ایران، با اشاره به شرایط دشوار در خصوص تامین تجهیزات حوزه فاوا و عدم دریافت، تخصیص و تامین ارز، بر نیاز به بازنگری در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - تعدیل قراردادها تاکید کرد و خواستار مساعدت و رایزنی وزارت فاوا با بانک مرکزی و وزارت صمت شد.

در خاتمه این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - برای پاره‌ای از مشکلات و موانع پیش روی فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات راهکارهایی را مطرح کرد و برای تعدادی دیگر از این مشکلات نیز وعده پیگیری داد.

ناگفته نماند «کمیته سنا» متشکل از بزرگترین تشکل‌های صنفی و ملی در حوزه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - فاوا یعنی «سندیکای صنعت مخابرات ایران»، «سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور» و «اتحادیه پیمانکاران و صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی صنعت مخابرات ایران»، با گستره پوششی سراسر زنجیره تامین حوزه فناوری اطلاعات و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - ارتباطات از جمله تولیدات، واردات و صادرات به‌ عنوان رگولاتور بخش خصوصی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - فعال است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone