🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17686.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ویوو و توسعه سنسور دوربین RGBW با قابلیت جذب ۲۰۰ درصد نور بیشتر

ویوو اخیرا از توسعه سنسور تصویر خود در طی یکسال گذشته خبر داده است. این سنسور از فیلتر رنگی RGBW استفاده می‌کند و طبق ادعای این شرکت، نسبت به سنسورهای مرسوم RGGB می‌تواند ۲۰۰ درصد ...

ویوو اخیرا از توسعه سنسور تصویر خود در طی یکسال گذشته خبر داده است. این سنسور از فیلتر رنگی RGBW استفاده می‌کند و طبق ادعای این شرکت، نسبت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - به سنسورهای مرسوم RGGB می‌تواند ۲۰۰ درصد نور بیشتری جذب کند.

ویوو اعلام کرده که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - سنسور RGBW توسعه یافته توسط این شرکت در مقایسه با سنسورهای RYYB هواوی قادر به جذب ۶۰ درصد نور - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - بیشتر است، در حالی که با مشکلات ته رنگ (Color Cast) دست و پنجه نرم نمی‌کند. میزان حساسیت این سنسور به نور ۱۶۰ درصد افزایش داشته است - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - و تصاویر باکیفیتی ثبت می‌کند.

سنسور RYYB‌ که در گوشی هواوی P30‌ مورد استفاده قرار گرفته، فاقد فیلتر سبز است، با این حال امکان رسیدن نور بیشتر به سنسور را فراهم می‌کنند. سنسور RGBW توسعه یافته توسط شرکت ویوو از چیدمان متفاوتی بهره می‌برد که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - به گفته این شرکت، مزایای قابل توجهی برای کاربران دارد، البته برای بررسی این موضوع باید تا عرضه دستگاهی مجهز به آن صبر کنیم.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

در گذشته سونی از فیلتر رنگی RGBW در دوربین چندین گوشی اکسپریا استفاده کرده بود که نتیجه آن جذب نور بیشتر در مقایسه با سنسورهای رایج RGB بود. مشکل ذاتی این نوع سنسورها، رزولوشن پایین آن‌ها است که البته امروزه با استفاده از الگوریتم‌های مختلف می‌توان آن را برطرف کرد.

طبق گفته ویوو، گوشی مجهز به این سنسور جدید هم اکنون در حال توسعه است - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - و سال آینده میلادی وارد بازار خواهد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - شد. بنابراین برای بررسی عملکرد این سنسور باید نزدیک به یکسال دیگر منتظر بمانیم.

این کمپانی علاوه بر معرفی این سنسور جدید، از همکاری خود با «نشنال جئوگرافیک» - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - برای برگزاری مسابقه عکاسی موبایل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - «+Vision» خبر داده. کاربران گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان می‌توانند تصاویر خود را برای این مسابقه ارسال کنند و بهترین آن‌ها جایزه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - دریافت خواهد کرد. در آینده نزدیک این کمپانی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - و همچنین نشنال جئوگرافیک اطلاعات مربوط به این مسابقه را در سایت‌‌های خود منتشر خواهند - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone