🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  2. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  4. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17674.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر محصولات ال‌جی در IFA 2020

ال‌جی معمولا با دست پر به رویداد IFA هر سال می‌آید اما امسال به دنبال شیوع کرونا، سال متفاوتی برای این شرکت بود و به همین دلیل کره‌ای‌ها رویدادهای خود را به شکل مجازی برگزار ...

ال‌جی معمولا با دست پر به رویداد IFA هر سال می‌آید اما امسال به دنبال شیوع کرونا، سال متفاوتی برای این شرکت بود و به همین دلیل کره‌ای‌ها رویدادهای خود را به شکل مجازی برگزار کردند. در این مطلب محصولات و تکنولوژی‌های معرفی شده توسط ال‌جی طی رویداد IFA 2020 را مرور می‌کنیم.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی

ال‌جی در جریان کنفرانس خود در IFA 2020 از خانه هوشمند خود - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - با نام «ThinQ Home» رونمایی کرد. این خانه که فرایند ساخت‌ش در جنوب شهر سئول کره جنوبی حدود یک سال زمان برده قرار است به لطف فناوری‌ها و لوازم خانگی پیشرفته ال‌جی زندگی را راحت‌تر و سبزتر کند. ال‌جی درباره این خانه می‌گوید که قصد دارد ۳ ارزش اصلی یک خانه یعنی محافظت، راحتی و سرگرمی را در دوران کرونا - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - فراهم کند.

درب اصلی خانه به فناوری تشخیص چهره مجهز شده و دستگیر درب نیز با اشعه فرابفش ضد عفونی می‌شود. سایر لوازم خانگی داخل این خانه هوشمند شامل کمد بخار و دستگاه تصفیه هوا هستند و در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - عین حال برخی از محصولات آینده ال‌جی از جمله هود هوشمند و پنجره‌های مجهز به پنل OLED شفاف هم در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - این خانه نصب شده‌اند. دیگر امکانات این خانه را می‌توانید در مطلب دیجیاتو بخوانید.

پروژکتور 4K با پشتیبانی از HDR10

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی

پروژکتور CineBeam HU810P توانایی نمایش تصاویر در ابعاد ۳۰۰ اینچ را دارد و از محتوای HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند، علاوه بر این ۹۷ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. تکنولوژی «Adaptive Picture Pro» این پروژکتور هم تصویر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کند.

گوشی وینگ با نمایشگر چرخان

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی

مدت‌ها است که اخباری از گوشی وینگ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - با دو نمایشگر و مکانیزم کشویی خاص شنیده می‌شود اما - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - برای اولین بار ال‌جی یک ویدیوی رسمی از این گوشی را منتشر کرد. طبق تصاویر و ویدیویی که از بازی با گوشی ال‌جی Wing منتشر شده بود، این دستگاه طراحی T شکل دارد و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌توان نمایشگر دوم که در پشت صفحه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - نمایش اصلی قرار گرفته را تا - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - ۹۰ درجه چرخاند. ال‌جی وینگ در ۲۴ شهریور معرفی خواهد شد. ویدیوهای این گوشی را در مطلب دیجیاتو در این باره - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - ببینید.

ماسک صورت با قابلیت تصفیه هوا

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی

ماسک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - صورت PuriCare ظاهری کم و بیش مشابه بیشتر ماسک‌هایی دارد که بسیاری از ما این روزها استفاده می‌کنیم. البته ال‌جی در دوران شیوع کرونا،‌ هیچ اشاره‌ای به این ویروس و قابلیت فیلتر شدن احتمالی آن توسط ماسک نکرده اما از حل مشکلات مربوط به تولید ماسک‌های غیر مطمئن در خانه و نیز معضل کمبود ماسک‌های یک بار مصرف در بازار گفته است.

ماسک PuriCare به سنسور ویژه تنفسی مجهز شده و به لطف دو فیلتر H13 HEPA می‌تواند ۹۹.۹۷ درصد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - از ذرات ۰.۳ میکرون را فیلتر کند. علاوه بر این به باتری ۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی قابل شارژ مجهز شده تا دو فن - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - ویژه را به حرکت در آورند. شارژدهی باتری ماسک بسته به شرایط استفاده بین ۲ تا ۸ ساعت اعلام شده است. یک کیس ویژه مجهز به LED ماورای بنفش هم امکان شارژ ماسک و نیز ضدعفونی کردن آن را فراهم می‌کند.

اولین گوشی موبایل با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1000C

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی

ال‌جی Velvet که پیش از این معرفی شده بود بسته به مدل از چیپست میان‌رده قدرتمند اسنپدراگون 765G یا مدل پرچمدار اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. اما ال‌جی در جدیدترین مدل، - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - چیپ‌های اسنپدرگون - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - را کنار گذاشته و به سراغ مدل جدید و پرچمدار دیمنسیتی 1000C از مدیاتک رفته است. در واقع این گوشی ال‌جی، اولین موبایلی است که به این چیپست مجهز شده است.

اولین تلویزیون اولد با پشتیبانی از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - کارت گرافیک انویدیا - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - RTX 30

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی

ال‌جی همچنین از عرضه تلویزیون‌های ۷۷ و ۸۸ اینچی از سری ZX گفته که از نرخ رفرش ۶۰ هرتز در رزولوشن 8K و نیز قابلیت ردیابی پرتو سری پرچمدار RTX 3090 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - پشتیبانی خواهند کرد. این تلویزیون‌ها همچنین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - به نرخ رفرش متغیر و تغییر خودکار به حالت تاخیر پایین - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - مجهز می‌شوند. با این حال برای تمامی این‌ها باید ۲۰ هزار دلار برای مدل ۷۷ اینچی و ۳۰ هزار دلار برای مدل ۸۸ اینچی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر آشتیان استان مرکزی - هزینه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داراب نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر شما باغچه حلاری آشتیان هم تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در باغچه حلاری شهر آشتیان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone