🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17705.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین موبایل هواوی با سیستم عامل هارمونی سال آینده عرضه می‌شود

«ریچارد یو» مدیرعامل کسب‌وکار محصولات مصرفی هواوی از عرضه اولین موبایل این شرکت با سیستم عامل هارمونی در سال آینده میلادی خبر داد. در حال حاضر تلویزیون‌های هواوی با نسخه 1.0 سیستم عامل هارمونی در ...

«ریچارد یو» مدیرعامل کسب‌وکار محصولات مصرفی هواوی از عرضه اولین موبایل این شرکت با سیستم عامل هارمونی در سال آینده میلادی خبر داد.

در حال حاضر تلویزیون‌های هواوی با نسخه 1.0 سیستم عامل هارمونی در چین به فروش می‌رسند، اما هواوی امیدوار است نسخه جدید این سیستم عامل را که احتمالاً هارمونی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان - 2.0 نام خواهد گرفت به جایگزین اندروید تبدیل کند. هواوی برای دستیابی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان - به این هدف به تعداد قابل توجهی کاربر و توسعه دهنده اپ نیاز دارد.

هواوی می‌گوید این شرکت ۷۰۰ میلیون نفر کاربر فعال ماهانه و ۱.۶ میلیون توسعه دهنده ثبت شده داشته و ۸۱ هزار اپلیکیشن نیز در HMS Core (جایگزین سرویس‌های گوگل پلی) ثبت شده اند. این شرکت به تازگی از HMS Core 5.0 نیز رونمایی کرد که در هفت منطقه خدمات اپلیکیشن، گرافیک، مدیا، هوش مصنوعی، دیوایس - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان - هوشمند، امنیت و سیستم ارائه می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان

هواوی در تأمین نرم افزار و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان - سخت افزار موبایل‌هایش با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. شرکت TSMC که یکی از تولیدکنندگان اصلی چیپست - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان - موبایل در دنیا به شمار می‌رود، تأیید کرد که از تاریخ ۲۴ شهریور دیگر به هواوی تراشه ارسال نمی‌کند. این تراشه ساز تایوانی از اواخر اردیبهشت ماه امسال نیز دریافت سفارش جدید از هواوی را متوقف کرده است.

«یو» ضمن تأیید این موضوع گفت: «متأسفانه تحت تحریم‌های فعلی ایالات متحده آمریکا TSMC فقط سفارش‌های قبل از ۲۵ شهریور را قبول کرده است. از ۲۵ شهریور این شرکت دیگر نمی‌تواند برای هواوی چیپ تولید کند. بنابراین Kirin 9000 احتمالاً - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان - آخرین نسل از چیپست‌های پرچمدار هواوی خواهد بود.»

طبق برخی گزارش‌ها هواوی برای تأمین تراشه به دنبال افزایش همکاری‌ها با مدیاتک است. این شرکت تایوانی برای ادامه مراوده تجاری با هواوی بعد از تاریخ یاد شده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان - از ایالات متحده درخواست مجوز کرده است.

انتظار می‌رود هواوی از سیستم عامل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر آستارا استان گیلان - هارمونی 2.0 در کنفرانس توسعه دهنده هواوی (HDC) در روز ۲۰ شهریور رونمایی کند. ممکن است این شرکت از محصولات جدید مبتنی بر این سیستم عامل (از جمله گوشی) نیز رونمایی نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone