🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  4. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17706.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پرواز موفق نمونه اولیه هواپیمای Flying-V برای اولین بار [تماشا کنید]

محققان دانشگاه «دلفت» توانسته‌اند برای اولین بار با نمونه آزمایشی هواپیمای Flying-V پرواز کنند. این هواپیما طراحی متفاوتی دارد و مسافران درون بال‌های آن قرار می‌گیرند. دکتر «Roelof Vos» که رهبری این پروژه را برعهده ...

محققان دانشگاه «دلفت» توانسته‌اند برای اولین بار با نمونه آزمایشی هواپیمای Flying-V پرواز کنند. این هواپیما طراحی متفاوتی دارد و مسافران درون بال‌های آن قرار می‌گیرند.

دکتر «Roelof Vos» که رهبری این پروژه را برعهده دارد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - به همراه تیمش، نمونه اولیه این هواپیما با وزن ۲۲.۵ کیلوگرم و پهنای ۳ متر را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - در آلمان مورد آزمایش قرار دادند. آن‌ها برای پرواز این دستگاه خود با تیمی از ایرباس همکاری داشتند و تا پیش از پایان باتری و فرود آن، چندین آزمایش روی آن انجام دادند.

Vos در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«یکی از نگرانی‌های ما درباره برخاست این هواپیما بود، چرا که محاسبات گذشته نشان داده بودند که سرعت روتیشن (نزدیک به زمان پرواز)‌ می‌تواند مشکل‌ساز شود. تیم برای جلوگیری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - از چنین مشکلی، این مدل را بهینه‌سازی کرد، اما برای اطلاع از عملکرد باید آن را آزمایش می‌کردیم.»

این آزمایش موفقیت‌آمیز بود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - چرا که سرعت روتیشن (نزدیک به زمان پرواز) برخاست به سرعت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - ۸۰ کیلومتر بر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - ساعت رسید. با این وجود، با یک نمونه آزمایشی روبه‌رو هستیم و عملکرد آن نمی‌تواند موفقیت نمونه واقعی را تضمین کند و برای این موضوع باید منتظر طراحی و ساخت مدل بزرگتر آن باشیم.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران

محققان با انجام این آزمایش به این موضوع پی بردند که باید مرکز ثقل هواپیمای خود را تغییر دهند و آنتن آن را برای بهبود دوری‌سنجی یا تله‌متری نیز اصلاح کنند. این تیم در مراحل بعدی از اطلاعات جمع آوری شده در این آزمایش، یک مدل نرم افزاری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - آیرودینامیک از هواپیمای Flying-V تولید خواهد کرد.

یا ایجاد این مدل نرم افزاری، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - محققان می‌توانند هواپیمای خود را در شبیه‌ساز پرواز آزمایش کرده و خروجی آن را برای تحقیق و توسعه مورد استفاده قرار دهند. Flying-V یک هواپیمای مسافربری با مصرف سوخت بهینه برای مسافت‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - طولانی است که مسافران، محموله‌ها و مخازن سوخت درون - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر زیراب استان مازندران - بال‌های آن قرار می‌گیرند و نسبت به پیشرفته‌ترین هواپیماهای کنونی، ۲۰ درصد سوخت کمتری مصرف می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone