تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41545.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

احتمال چالش برای کاربران موبایل‌های جدید در ابتدای طرح رجیستری

طرح رجیستری از ۲۸ مهر ماه آغاز به کار می‌کند و حالا شنیده می‌شود برخی کاربرانی که در روزهای ابتدایی طرح رجیستری اقدام به خرید موبایل خود کنند، شاید با مشکلاتی روبه‌رو شوند. برهمین اساس، ...

طرح رجیستری از ۲۸ مهر ماه آغاز به کار می‌کند و حالا شنیده می‌شود برخی کاربرانی که در روزهای ابتدایی طرح رجیستری اقدام به خرید موبایل خود کنند، شاید با مشکلاتی روبه‌رو شوند. برهمین اساس، این امکان وجود دارد که برخی از همین خریداران، که تعداد آنها بین ۵ الی ۱۰ درصد گمانه‌زنی شده، پیامکی دریافت کنند که حاکی از فرصت یک‌ماهه آنها برای تعیین تکلیف است. این افراد باید به فروشنده‌ای که موبایل‌ خود را از وی خریده‌اند، مراجعه نموده و از او بخواهند تا ۱۵ درصد از ارزش موبایل را از طریق سامانه‌ای که در گمرک طراحی شده به‌عنوان عوارض ورود پرداخت کند تا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کد رجیستری برای کاربر همان موبایل ارسال شود. بر اساس تحقیقات دیجیاتو، این پیشنهاد از سوی «افشین اکبری حداد»، رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی مشهد در «نشست هم‌اندیشی اجرای طرح رجیستری تلفن همراه» ارائه شده و مشخص نیست که به شکل قطعی با آن موافقت شود. تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران در این‌باره «حمید کریمی»، مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا، به دیجیاتو می‌گوید: «پیامک‌ها احتمالاً پس از اجرای طرح و برای 5 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تا 10 درصد تلفن‌های همرایی که داخل طرح رجیستری قرار می‌گیرند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ارسال می‌شود.» از سوی دیگر «فرید خلیلی»، نایب رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و ارتباطی تهران، در گفتگو با دیجیاتو ضمن تاکید بر لزوم بررسی بیشتر پیشنهادات مطرح شده، نظرات جدید و جالبی را درباره طرح رجیستری مطرح کرد:

«این طرح از نظر من تنها راه نجات بازار موبایل و برداشتن نام قاچاقچی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از روی کاسبان این صنف است. وارد‌کنندگان اگر اعتماد کامل به اجرایی شدن آن داشته باشند، به نهایی شدن موفق آن کمک شایانی می‌کنند. آن‌گونه که به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ما اعلام شده تا اوایل دی‌ماه فاز اول این طرح اجرایی شده که تنها بر روی دو الی سه موبایل هوشمند در بازار انجام خواهد شد. من پیشنهاد اعمال آزمایشی طرح بر روی موبایل‌های کم‌فروش‌تر را ارایه کرده‌ام که امید‌وارم با آن موافقت شود، چرا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که باید به آهستگی وارد طرح رجیستری شد تا فروشندگان با آن همراهی کنند.»

این طرح تنها راه نجات بازار موبایل در آینده خواهد بود

- تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خلیلی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با تشبیه کردن طرح رجیستری به ساختن یک ساختمان جدید در مجاورت ساختمانی قدیمی ادامه داد: «بالاخره با ساختن هر عنوان تازه، آسیب‌هایی جزیی به قدیمی‌ترها وارد می‌شود. طرح رجیستری هم شاید بسیار اندک برای مغازه‌داران و وارد‌کنندگانی که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با سیستم پیشین کار می‌کردند تاثیر بگذارد ولی لازمه آینده جوانان ایران اجرایی شدن این طرح است. ما باید این آسیب را به جان بخریم تا بتوانیم راه سالم و درست را برای آیندگان و بازار بزرگ موبایل بسازیم.» اجرایی شدن طرح رجیستری در 28 مهر ماه طبق گفته همه افراد این حوزه قطعی است و مشکلات و مسائلی که در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جلسات مطرح می‌شود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را تا زمان اجرایی شدن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نهایی آن نمی‌توان جدی تلقی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone