🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34993.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بلومبرگ: کارمندان گوگل از توسعه یک ابزار امنیتی برای دولت سر باز زده اند

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، اوایل سال جاری میلادی، گروهی از کارمندان گوگل از کار کردن روی یک ابزار امنیتی که می توانست به قراردادهای نظامی بیشتر برای گوگل منجر شود سر باز زده اند. ...

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، اوایل سال جاری میلادی، گروهی از کارمندان گوگل از کار کردن روی یک ابزار امنیتی که می توانست به قراردادهای نظامی بیشتر برای گوگل منجر شود سر باز زده اند. این ابزار ظاهراً یک تکنولوژی میانی و کلیدی برای توسعه سیستم های ابری امن است که می تواند از سوی آژانس های دولتی مورد استفاده قرار گیرد.

بدون این ابزار، گوگل در برنامه ای که به سنجش میزان ریسک پذیری ابزارهای توسعه یافته از سوی کمپانی ها می پردازد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - سطح امنیتی «متوسط» را دریافت می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - کند؛ در این بین شرکت هایی مثل آمازون و مایکروسافت که محصولاتی با سطح امنیتی «بالا» توسعه داده اند می توانند به قراردادهای بیشتر با آژانس های دولتی دسترسی داشته باشند.

کارمندان سابق و فعلی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - گوگل به به بلومبرگ گفته اند افراد مخالف با این پروژه -که حالا تحت عنوان «گروه نه نفره» شناخته می شوند- نگرانی هایی درباره سو استفاده دولت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - این ابزار و جنگ افروزی داشته اند. منابع همچنین می گویند که سر باز زدن مهندسان از کار روی این پروژه، به اعتراض سایر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - کارمندان گوگل به پروژه هایی نظیر پروژه Maven نیز کمک کرده است.

طی چند وقت اخیر در اخبار خوانده بودیم که کارمندان گوگل به خاطر همکاری با دولت بر سر یک پروژه مرتبط با هوش مصنوعی، به این کمپانی اعتراض کرده اند و برخی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سنقر استان کردستان - حتی از سمت خود استعفا دادند. اما در نهایت گوگل از موضع خود عقب کشید و اعلام کرد که قراردادش با پنتاگون را تمدید نخواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone