تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30290.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی از سری پلی شیائومی معرفی شد

در حالی که اکثر کمپانی‌های بزرگ دنیا در تعطیلات کریسمس به سر می‌برند، شیائومی طبق قولی که پیش از این داده بود، از گوشی جدید خود با نام می پلی پرده برداشت که اولین موبایل ...

در حالی که اکثر کمپانی‌های بزرگ دنیا در تعطیلات کریسمس به سر می‌برند، شیائومی طبق قولی که پیش از این داده بود، از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - گوشی جدید خود با نام می پلی پرده برداشت که اولین موبایل از سری پلی محسوب می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - شود.

شیائومی می پلی، از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی دوگانه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - با ترکیب حسگرهای ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی (عمق سنج) بهره می گیرد و برای گرفتن سلفی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای شیائومی می پلی در نظر گرفته شده که درون بریدگی قطره ای شکل نمایشگر خودنمایی می کند. تامین امنیت این دستگاه نیز بر عهده حسگر اثرانگشتی گذاشته شده که در مرکز پنل پشتی آن جا خوش کرده است.

شیائومی می پلی به چیپست هلیو P35 مدیاتک مجهز شده که اطلاعات زیادی در مورد آن نمی‌دانیم و می پلی اولین موبایلی خواهد بود که از آن استفاده خواهد کرد. این پردازنده هشت هسته‌ای که از معماری ۱۲ نانومتری بهره می‌برد، با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه خواهد شد که به معنای قرار گرفتن این دستگاه در رده گوشی‌های اقتصادی است که با قیمت ۱۶۰ دلار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - آن همخوانی دارد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان

می پلی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی به جز این مدل، در دو مدل دیگر یکی با ۶ گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و درنهایت مدلی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هم عرضه خواهد شد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - که فعلا خبری از آنها نیست.

در سال‌های اخیر شیائومی با تمرکز روی بازار گوشی‌های میان رده و اقتصادی پیشرفت چشم‌گیری را تجربه می‌کند، چندی پیش این کمپانی اعلام کرد که زودتر از پیش‌بینی‌های خود موفق به فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند طی سال جاری میلادی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کاشمر استان خراسان - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone