تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27446.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چگونه بعد از آپدیت می ۲۰۱۹ ویندوز ده گیگابایت از فضای حافظه را خالی کنیم؟

آپدیت می 2019 ویندوز را دریافت کرده‌اید؟ اگر اینطور است، باید بدانید که همین حالا چیزی قریب به ده گیگابایت دیتای اضافی حافظه‌تان را اشغال کرده است. برای ما این مقدار به 24.6 گیگابایت می‌رسید! ...

آپدیت می 2019 - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ویندوز را دریافت کرده‌اید؟ اگر اینطور است، باید بدانید که همین حالا چیزی قریب به ده گیگابایت دیتای اضافی حافظه‌تان را اشغال کرده است. برای ما این مقدار به 24.6 گیگابایت می‌رسید! اگر از لپ‌تاپ یا تبلتی با حافظه محدود استفاده می‌کنید، یقینا این مقدار آنقدر زیاد هست که حافظه دیوایس‌تان را به طور کامل پر کند.

اما اگر مشکل کمبود حافظه نداشته باشید، احتمالا اصلا متوجه این موضوع نخواهید شد چرا که ویندوز به طور خودکار این ده گیگابایت فایل را برایتان پاک می‌کند. با این وجود اگر می‌خواهید هر چه سریع‌تر از این ده گیگابایت حافظه اشغال شده خلاص شوید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دیتاهای حجیم برای دانگرید به نسخه قبلی - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ویندوز کاربرد دارند

تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

به‌روزرسانی از یک «بیلد» ویندوز به «بیلد» جدیدتر درست مثل آن است که سیستم عامل جدیدی نصب کرده باشید. وقتی ویندوز را به یک «بیلد» جدید - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ارتقاء می‌دهید، سیستم عامل فولدری به نام Windows.old می‌سازد تا فایل‌های مربوط به بیلد قدیمی شما را در آن - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نگهداری کند.

با نگهداری این فایل‌های قدیمی، این امکان برایتان فراهم می‌شود که در صورت وجود مشکل در بیلد جدید ویندوز بتوانید به سرعت - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به بیلد قبلی بازگشته یا به اصطلاح ویندوز را دانگرید کنید.

با این وجود، همین پوشه حاوی فایل‌های قدیمی نزدیک به ده گیگابایت (یا بیشتر) از فضای حافظه‌تان را اشغال می‌کند. ویندوز به طور خودکار - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ده روز پس از نصب هر بیلد جدید این پوشه را برایتان پاکسازی می‌کند، اما اگر بخواهید می‌توانید این کار را به طور دستی و سریع‌تر انجام دهید.

هشدار: صرفا زمانی مجاز به انجام این کار هستید که رایانه‌تان به درستی کار کند. اگر در آپدیت می 2019 ویندوز به مشکل سخت‌افزاری برخورد کرده‌اید، بدون نصب مجدد ویندوز نمی‌توانید به بیلد قبلی بازگردید.

برای بازگشت به بیلد قبلی ویندوز 10 می‌بایست مسیر Settings > Update & Security > Recovery را در سیستم عامل دنبال کنید. وقتی با پیام Go back to the previous version of Windows 10 مواجه شدید، کافیست روی دکمه Get Started کلیک کنید تا فرآیند بازگشت به بیلد - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قدیمی آغاز شود.

پاکسازی پوشه Windows.old با ابزار Free Up Space ویندوز

اگر پس از نصب آپدیت می 2019 ویندوز به مشکلی برنخوردید، می‌توانید بلافاصله پوشه Windows.old را پاک کنید و هیچ لزومی برای انجام دستی این کار نخواهید داشت. خوشبختانه ویندوز از آپدیت آوریل 2018 به بعد مجهز به ابزار Free Up Space شده که قادر است این کار را به طور خودکار برایتان انجام بدهد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

برای این کار - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مسیر Settings > System > Storage > Configure Storage Sense را دنبال کنید.

حتما تنظیمات دیگر در این صفحه را هم بررسی کنید. به طور پیش‌فرض، Storage Sense فایل‌هایی که در سطل زباله ویندوز بیش از 30 روز عمر دارند را پاکسازی می‌کند.

به پایین اسکرول کرده و تیک Delete previous versions of Windows را بزنید. اگر چنین گزینه‌ای نمی‌بینید، احتمالا یا فایل‌ها را از قبل پاک کرده‌اید یا - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اینکه ویندوز این کار را برای شما انجام داده است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

روی Clean Now کلیک کنید تا نسخه‌های پشین ویندوز یا هر فایل دیگری که می‌خواهید روی Storage Sense باقی نماند پاک بشوند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اینجا توجه داشته باشید که گزینه Delete files in my Downloads folder if they have been there for over فایل‌های موجود در پوشه Downloads را پاک می‌کند که شاید مطلوب شما نباشد. بنابراین هنگام کار در این بخش حتما پیام‌ها - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را با دقت بخوانید.

پاکسازی پوشه Windows.old به کمک Disk Cleanup

تمام کارهای بالا را از طریق ابزار Disk Cleanup هم می‌توانید انجام دهید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

برای این کار کافیست در منوی استارت عبارت - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Disk Cleanup - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را جستجو کرده و سپس اینتر بزنید.

در پنجره Disk Cleanup روی دکمه Clean Up System Files کلیک کنید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

تیک Previous Windows installations را بزنید. اینجا - تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌توانید فایل‌های دیگری که تمایل به پاکسازی‌شان دارید را هم انتخاب نمایید.

وقتی فایل‌ها انتخاب شدند روی OK کلیک کنید. Disk Cleanup از این لحظه شروع به پاکسازی فایل‌های قدیمی ویندوز و سایر فایل‌های اضافی از روی هارد می‌کند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

توجه داشته باشید که اگر با وجود پاکسازی این فایل‌ها تصمیم گرفتید به یکی از بیلدهای قدیمی ویندوز 10 برگردید، ناچار به نصب مجدد سیستم عامل خواهید بود.

- تعمیرات یخچال کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone