🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  3. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33473.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آغاز تغییرات جدی در دیجی‌کالا؛ ارتباط با ۳۱۲ فروشنده قطع شد

پلتفرم فروشگاهی دیجی‌کالا (مارکت‌پلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیت‌های دیجی‌کالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربه‌های کمتر ...

پلتفرم فروشگاهی دیجی‌کالا (مارکت‌پلِیس) - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - روند اگرچه حجم فعالیت‌های دیجی‌کالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربه‌های کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجی‌کالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران که به نظر می‌رسد آغاز تغییرات را جدی گرفته، در توییتر خود اعلام کرده است که در راستای پایبندی به اصلی‌ترین ارزش سازمانی خود یعنی مشتری‌مداری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و به منظور ایجاد فضای سالم رقابت در مارکت‌پلیس، از مجموع ۱۵ هزار فروشنده، ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده که محصولاتشان را در این پلتفرم ارائه می‌کردند قطع کرده است.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

دیجی‌کالا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - علت این قطع همکاری را تخلف‌هایی همچون گران‌فروشی، کالاهای غیراصل، عدم تعهد به زمان ارسال و موارد مشابه اعلام کرده و وعده داده است که به زودی جزییات بیشتری را در این رابطه اعلام خواهد کرد.

این تغییرات در دیجی‌کالا از جایی سرچشمه می‌گیرند که در روزهای اخیر و با آشفتگی بازار ارز، تصاویر زیادی در بین کاربران رد و بدل می‌شد که در آن دیجی‌کالا به گرانفروشی متهم می‌شد در حالی که با نگاهی دقیق‌تر به این موارد می‌شد فهمید که فروشنده اصلی کالا، یکی از هزاران تامین‌کننده اجناس در این پلتفرم است.

این فروشگاه در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود برای مشتریانی که کالای غیر اصل دریافت کرده بودند چه کاری انجام شده گفت که کالا از مشتری پس گرفته شده، مبلغ به صورت کامل به مشتری برگردانده شده و کارت هدیه‌ای هم برای وی ارسال شده است. از سوی دیگر فروشنده نیز جریمه و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پنل وی بسته شده است.

این فروشگاه همچنین با اشاره به ثبت ده‌ها هزار سفارش در روز، حجم چنین تخلفاتی را کمتر از یک درصد عنوان کرده است. به نظر می‌رسد دیجی‌کالا نظارت جدی بر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عملکرد فروشندگانش را برای حفظ اعتباری که در ۱۱ سال گذشته به دست آورده بود را آغاز کرده است. باید دید در روزهای آینده تعداد فروشندگانی که با آنها قطع همکاری می‌شود به چه تعدادی خواهد رسید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و آیا در ماه‌های آتی با نظارت دقیق‌تر، باز هم شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone