🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  4. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33474.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پیکسل های ۲۰۱۸ برای مدیریت حافظه هم با مشکل روبرو هستند

روز گذشته در خبرها خواندید که در برخی از گوشی های پیکسل 3، ظاهرا زمانی که کاربر اقدام به عکاسی با اپ Google Camera می کند و سپس بلافاصله به اپلیکیشن دیگری می رود یا ...

روز گذشته در خبرها خواندید که در برخی از گوشی های پیکسل 3، ظاهرا زمانی که کاربر اقدام به عکاسی با اپ Google Camera می کند و سپس بلافاصله به اپلیکیشن دیگری می رود یا دستگاه را قفل می کند تصاویر در حافظه دستگاه ذخیره نمی شوند. البته این مشکل صرفا محدود به پیکسل 3 نیست و گفته می شود برخی کاربران پیکسل ۲ نیز آن را گزارش داده اند.

در حالی که کمتر از یک روز از انتشار این خبر می گذرد کاربران - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از بروز مشکلی دیگر در این موبایل ها خبر داده اند؛ بنابر خبری جدید پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال احتمالا دچار مشکلاتی در حوزه مالتی تسکینگ هستند. اضافه کنیم این گوشی ها همان ۴ گیگابایت رم پیکسل اولیه و نسخه های بعدی شان را دارند. در واقع برخی کاربران گلایه دارند که نمی توانند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بیشتر از سه اپ را به صورت باز در پس زمینه نگه دارند.

این مشکل که توسط جمعی از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارندگان گوشی های پیکسل و پیکسل 3 در فوروم ردیت مطرح شده حکایت از آن دارد که در شرایط تشریح شده گوشی اپلیکیشن ها را به صورت مستمر می بندد. برخی دیگر از کاربران نیز اعلام کرده اند هر زمان که اقدام به عکس گرفتن با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موبایل خود می کنند اپلیکیشنی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در پس زمینه بسته می شود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی
پیکسل ۲

در حالی که بسیاری این مشکل را به کمبود رم نسبت داده اند و مدعی اند پیکسل های ۲۰۱۸ باید به ۶ یا حتی ۸ گیگابایت رم مجهز می شدند، برخی دیگر معتقدند که ایراد مثلا سیستم مدیریت باتری مورد استفاده در اندروید ۹ پای باز می گردد. در واقع قابلیت باتری انطباقی این موبایل ها یاد می گیرد که شما به عنوان کاربر از کدام اپلیکیشن ها بیشتر استفاده می کنید و به این ترتیب زمانی که کارتان با دیگر اپ ها (که کمتر با آنها کار می کنید) به اتمام رسید نرم افزار به صورت خودکار آنها را می بندد. بنابراین توصیه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده در مواردی که این اپ ها به صورت خودکار بسته می شوند سیستم باتری انطباقی را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - غیر فعال نمایید.

با در نظر داشتن اینکه گوگل قیمت سری پیکسل 3 را به میزان قابل توجهی افزایش داده بروز چنین مشکلاتی از دید بسیاری از خریداران آن توجیه منطقی ندارد. اگر خاطرتان باشد نسل پیشین این گوشی ها هم مشکلات عدیده ای داشتند و گوگل با انتشار به روز رسانی های نرم افزاری آنها را مرتفع نمود. حال انتظار می رود که همین اتفاق در مورد پیکسل 3 رخ دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone