🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22000.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نخستین تصاویر از کانسپت هواپیمای تمام الکتریکی X-57 Maxwell ناسا منتشر شد

ناسا اولین تصاویر از هواپیمای تماما برقی X-57 Maxwell را منتشر کرد که نسبت به هواپیماهای معمولی کم صداتر است و ۵۰۰ درصد بهره وری بیشتری دارد. X-57 نخستین هواپیمای سرنشین داری است که ظرف دو ...

ناسا اولین تصاویر از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - هواپیمای تماما برقی X-57 Maxwell را منتشر کرد که نسبت به هواپیماهای معمولی کم صداتر است و ۵۰۰ درصد بهره وری بیشتری دارد.

X-57 Maxwell در ابتدا یک پرنده سبک از مدل Tecnam P2006T با چهار صندلی بود که موتورهای پیستونی آن با ۱۲ موتور الکتریکی جایگزین خواهند شد.

ناسا اعلام کرده است که از بال هایی نازک سفارشی در این هواپیما کمک می گیرد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - تا با کاهش درگ، بهره وری آن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - را بهبود دهد و همچنین برای تامین انرژی مورد نیاز هواپیما از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - باتری های لیتیومی یونی قابل شارژ استفاده می کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس

عکس های مفهومی منتشر شده طرح نهایی از چهار پیکره بندی مختلف برای این هواپیما را نشان می دهند که از زمان آغاز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - پروژه تا به امروز ناسا روی آنها کار کرده است.

گفتنی است این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - هواپیما توسط تیمی از مهندسان، محققان، خلبان ها، هنرمندان تصویرگر و بسیاری دیگر در مقر ناسا طراحی شده است.

پیش رانش مورد نیاز برای تیک آف و فرود این هواپیما از طریق ۱۲ موتور الکتریکی قدرتمند انجام می شود که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - روی لبه بالها نصب شده اند و پیش از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - آغاز حرکت پروانه های در راس بال ها شروع به کار می کنند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس

البته باید اشاره کنیم که اینها صرفا تصاویر مفهومی هستند و هواپیمای نهایی شبیه به آنها نخواهد بود. ناسا اعلام کرده است که X-57 پس از تولید تا ۵۰۰ برابر بهره وری بیشتر در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - زمان گشت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - زنی نسبت به هواپیماهای معمولی دارد و علاوه بر این در حین پرواز نیز هیچگونه گاز گلخانه ای تولید نمی کند و عملکردی کم صدا دارد.

همانطور که در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - ابتدای این مطلب - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - اشاره شد ناسا قصد دارد این هواپیما را به عنوان استانداردی در صنعت هوانوردی معرفی کند تا هواپیماهای الکتریکی آینده از روی آن ساخته شوند.

X-57 به هیچ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - سوختی نیاز ندارد و هیچگونه موتور احتراقی برای آن در نظر گرفته نشده است؛ به بیان دیگر انرژی آن به صورت ۱۰۰ درصدی از سیستم پیش رانش الکتریکی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - توزیع یافته تامین می - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر کازرون استان فارس - شود.'

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone