🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41492.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اسکنر اثر انگشت احتمالاً در گلکسی نوت 9 با نمایشگر ادغام خواهد شد

کمپانی سامسونگ به دلیل استفاده از نمایشگرهای تمام صفحه موسوم به «Infinity Display» در پرچمداران اخیر خود، فضای کافی برای قرار دادن اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی را نداشته و این سنسور را در ...

کمپانی سامسونگ به دلیل استفاده از نمایشگرهای تمام صفحه موسوم به «Infinity Display» در پرچمداران اخیر خود، فضای کافی برای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قرار دادن اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی را نداشته و این سنسور را در گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 به پشت دستگاه منتقل کرده است.

البته این شرکت تصمیم داشت حسگر اثر انگشت را در گلکسی نوت 8 با نمایشگر ادغام کند اما به دلیل پیچیدگی بالای فناوری مورد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیاز، از این کار صرف نظر کرد و اسکنر مورد بحث را مانند دو مدل دیگر، در کنار لنز دوربین تعبیه نمود.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

حالا با وجود برخی اخبار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مبنی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر تمرکز تولیدکنندگان تلفن های اندرویدی روی سیستم های تشخیص چهره، «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه مؤسسه «KGI Securities» خبر می دهد که سامسونگ همچنان پیگیر ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر بوده، و احتمالاً این ویژگی را در موبایل گلکسی نوت 9 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ارائه خواهد کرد.

شرکت های BeyondEyes و Samsung LSI نمونه هایی از حسگر اثر انگشت در نمایشگر را به سامسونگ ارائه کرده اند

بر اساس اظهارات - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مینگ چی کو، چهار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شرکت Synaptics ،BeyondEyes ،Samsung LSI، و Egis در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این زمینه فعالیت می کنند که مورد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آخر در حال حاضر مسئول تأمین اسکنرهای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - استاندارد برای محصولات سامسونگ بوده، و شرکت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های BeyondEyes و Samsung LSI (یکی از زیرمجموعه های سامسونگ) - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نمونه هایی از حسگر اثر انگشت در نمایشگر را به کمپانی ارائه کرده اند.

گفتنی است به اعتقاد آقای مینگ چی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کو، ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر برای سامسونگ نقش مرحله میانی تا توسعه سیستمی مانند «Face ID» را ایفا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر راوش نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone