🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27588.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آیا مایکروسافت می تواند مرورگر اج را نجات دهد؟

مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر اج (Edge) را منتشر کرده است. البته منظورمان مایکروسافت اج نیست، مرورگری قدیمی که به لطف ویندوز 10 به کامپیوترهای زیادی راه پیدا کرد ولی کسی از آن ...

مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر اج (Edge) را منتشر کرده است. البته منظورمان مایکروسافت اج - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - نیست، مرورگری قدیمی که به لطف ویندوز 10 به کامپیوترهای زیادی راه پیدا کرد ولی کسی از آن استفاده نمی کند. همین حالا هم مایکروسافت اج روی ویندوز شما - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - وجود دارد ولی احتمالاً آن را با گوگل کروم یا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - فایرفاکس جایگزین کرده اید.

مایکروسافت پس از سال ها تلاش [بی ثمر] برای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - جا انداختن اج، تصمیم گرفته به خواسته کاربران اهمیت بدهد و نسخه جدید اج را بر پایه موتور کرومیوم (Chromium) طراحی کند، یعنی همان موتوری که در گوگل کروم هم استفاده می شود. بدین ترتیب اج جدید مثل گوگل کروم عمل می کند، ولی در این صورت چرا باید از آن استفاده کنیم؟

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان

مایکروسافت هنگام معرفی ویندوز 10 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - از مرورگر اج به عنوان یکی از اپ های برتر نام برد و حق هم داشت. یکپارچگی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - کامل با ویندوز 10 و کورتانا، موتور پیشرفته EdgeHTML و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - مصرف کم منابع سیستم (به خصوص باتری) همگی ویژگی های جذابی هستند. تنها یک مشکل وجود داشت: کسی از اج - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - استفاده نمی کرد.

اج در بهترین دورانش هم نتوانست 10 درصد از سهم مرورگرهای ویندوز را از آن خود کند. برخلاف اینترنت اکسپلورر که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - برای خودش پادشاهی می کرد، اج جایگاه خوبی را به دست نیاورد. افزودن اکستنشن ها، قابلیت های خواندن متن و یادداشت برداری و دیگر موارد هم کمکی به بهبود اوضاع نکرد. وقتی اکثر سایت ها به شما پیغام بدهند برای تجربه بهتر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - از کروم یا فایرفاکس استفاده کنید، طبیعیست که اج کنار می رود.

مرورگر اج جدید را می توان کروم با پوسته اج در نظر گرفت، چون از همگام سازی پشتیبانی می کند، با اکثر اکستنشن ها سازگار است و وب سایت ها را شبیه کروم باز می کند. در واقع - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - شما مدتهاست از محصول «الف» استفاده می کنید، حالا محصول جدید «ب» آمده که می خواهد محصول «الف» باشد ولی سابقه اش به محصول نه چندان محبوب سوم (مایکروسافت اج) بر می گردد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان

همگام سازی بین دستگاه های مختلف یکی از ویژگی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - های مهم و کاربری گوگل کروم است، یعنی می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - توانید دنیای وب خودتان را روی دسکتاپ (ویندوز) و موبایل (اندروید) یکپارچه کنید. این کار از دست اج جدید هم بر نمی آید، مگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - اینکه اج را روی موبایل هم نصب کنید، که احتمالاً نمی کنید.

شاید مهم ترین مزیت اج، پیش فرض بودنش باشد. درست است که اج قبلی نتوانست از این ویژگی استفاده کند، ولی اگر تجربه اولیه با اج جدید به اندازه کافی خوب باشد، شاید نیاز به نصب مرورگرهای جایگزین مثل کروم را به طور کامل از بین ببرد.

از طرفی بحث امنیت و محرمانگی هم مطرح است. نویسنده واشنگتن پست در مطلبی که همین هفته منتشر شد می گوید کروم از یک مرورگر وب به نرم افزار جاسوسی بدل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - شده است. او معتقد است:

استفاده از محبوب ترین مرورگر وب که توسط بزرگ ترین شرکت تبلیغاتی دنیا ساخته شده، مثل این است که شیرینی فروشی را به دست کودکان بسپاریم.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان

در مقابل، مایکروسافت با مرورگر اج رویکردی مشابه اپل را برای حفاظت از داده ها در پیش می گیرد. حتی می توانید حالت مرور وب را روی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - Strict قرار دهید تا هیچ اطلاعاتی از شما به دست شرکت های ثالث نیفتد [البته برای باور این موضوع باید به مایکروسافت اطمینان کنیم که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - کار سختیست، ولی حداقل از گوگل مطمئن تر است].

به هر حال شاید تلاش مایکروسافت برای عرضه اج جدید با موتور کرومیوم، نبردی از پیش باخته به نظر برسد ولی ممکن است ترکیب قابلیت های مثبت کروم با ویژگی های امنیتی بتواند این مرورگر و حتی اج موبایل را از وضعیت کنونی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سقز استان کردستان - خارج کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone