🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37845.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی آلفابت از نقش عمده گوگل در درآمد بالای این هلدینگ خبر می دهد

در سال های اخیر هلدینگ آلفابت، کمپانی مادر گوگل از رشدی فزاینده برخوردار بوده و سه ماهه اول سال جاری میلادی نیز از این قاعده مستثنی نیست چرا که درآمد و سود سه ماهه این کمپانی ...

در سال های اخیر هلدینگ آلفابت، کمپانی مادر گوگل از رشدی فزاینده برخوردار بوده و سه ماهه اول - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - سال جاری میلادی نیز از این قاعده مستثنی نیست چرا که درآمد و سود سه ماهه این کمپانی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - نسبت به سال گذشته به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

آلفابت در سه ماهه منتهی به مارس به درآمد چشمگیر 31.1 میلیارد دلار دست پیدا کرده که حاکی از افزایش 26 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

علاوه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - بر این درآمد عملیاتی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - نیز با افزایش 7.4 درصدی یا به عبارتی 500 میلیون دلاری به 7 میلیارد دلار رسیده است. همانطور که انتظار می رفت بخش عمده ای از درآمد آلفابت مدیون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - گوگل است و این غول اینترنتی حدود 31 میلیارد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - دلار از این درآمد را عاید آلفابت کرده است. باقیمانده این مبلغ هنگفت نیز از سرمایه گذاری های مختلف این هلدینگ در بازارهای مختلف به دست آمده که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - هدف نهایی از آن دستیابی به درآمد بالا در بلند مدت است. تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزیدر سه ماهه اول سال جاری میلادی مجموعه ای از کمپانی های زیر مجموعه آلفابت به درآمد 150 میلیون دلاری دست پیدا کرده اند و این در حالی است که میزان این درآمد در مدت مشابه سال 2017 حدود 132 میلیون دلار بوده است، با این حال درامد مذکور به معنی زیان 571 میلیون دلاری در این مدت بوده است.

در کل علی رغم زیان چشمگیر در برخی زمینه ها، آلفابت به لطف رشد مداوم درآمد به نتیجه مطلوبی دست پیدا کرده است. این مساله در رشد تعداد کارکنان این هدینگ نیز به خوبی دیده می شود و با افزوده شدن 11 هزار نفر جدید تعداد پرسنل آلفابت حالا به 85 هزار نفر رسیده است.

از منابع اصلی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زرندیه استان مرکزی - درآمد گوگل می توان به حوزه تبلیغات اشاره کرد، هرچند این کمپانی در سال های اخیر به توسعه سخت افزار و موبایل نیز روی آورده اما عملکرد پیکسل های جدید چندان رضایت بخش نبوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone