تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27520.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مانیتور IPS جدید AOC معرفی شد؛ رزولوشن 4K و مخصوص کاربران حرفه‌ای

AOC از مانیتور 27 اینچی IPS با رزولوشن 4K رونمایی کرده است. مانیتور U2790PQ که مدل جدیدی از سری 90 این شرکت به حساب می آید با هدف کاربران حرفه ای تولید شده اما می تواند ...

AOC از مانیتور 27 اینچی IPS با رزولوشن 4K رونمایی کرده است. مانیتور U2790PQ که مدل جدیدی از سری 90 این شرکت به حساب می آید با هدف کاربران حرفه ای تولید شده اما می تواند برای گیمرها هم وسوسه بر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تربت حیدریه استان خراسان - انگیز باشد. این محصول تراکم پیکسلی 163 پیکسلی را ارائه می کند و با عمق رنگ 10 بیتی و نمایش 1.07 میلیارد رنگ می تواند برای فعالیت های حرفه ای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نظیر کارهای هنری یا ویرایش ویدیو کاربرد داشته باشد.

طراحی ظاهری مانیتور صاف و صیقلی است و با رنگ خاکستری و حاشیه های کم کناره های نمایشگر ظاهر چشم نوازی دارد. پایه مانیتور هم امکان تغییر ارتفاع را فراهم می کند و امکان چرخش - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و نیز تغییر زاویه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مانیتور هم وجود دارد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تربت حیدریه استان خراسان

از درگاه های مانیتور U2790PQ می توان به یک پورت HDMI 2.0، یک پورت HDMI 1.4 و یک پورت دیسپلی پورت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 1.2 و یک هاب - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با دو درگاه USB 3.0 اشاره کرد. AOC همچنین دو اسپیکر 2 وات و درگاه 3.5 میلی متری هدفون برای این مانیتور در نظر گرفته است.

هنوز اشاره ای به پشتیبانی احتمالی از فری سینک AMD یا جی-سینک انویدیا و نیز زمان پاسخ دهی این مانیتور نشده و به این ترتیب گیمرها باید برای منتظر ارائه جزئیات بیشتر از سوی AOC باشند.

مانیتور U2790PQ با قیمت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تربت حیدریه استان خراسان - معادل با 378 دلار از ماه آتی میلادی روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone