🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41725.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

۸ میلیارد دستگاه بلوتوثی در معرض آسیب پذیری BlueBorne

بلوتوث را می توان یکی از رایج ترین و البته قدیمی ترین پروتکل های ارتباط وایرلس دانست که در بازار موجود است. با در نظر داشتن رشد شمار تلفن های همراه و البته دستگاه های ...

بلوتوث را می توان یکی از رایج ترین و البته قدیمی ترین پروتکل های ارتباط وایرلس دانست که در بازار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - موجود است. با در نظر داشتن رشد شمار تلفن های همراه و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - البته دستگاه های هوشمند خانگی انتظار می رود که در حال حاضر بالغ بر ۸.۲ میلیارد عدد گجت از این پروتکل پشتیبانی کنند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و حالا آنطور که گزارشات نشان می دهند تمامی این دستگاه ها و البته دیگر دیوایس های متصل به آنها در معرض خطر نفوذ هکرها قرار دارند.

ماجرا از این قرار است که به تازگی جمعی از توسعه دهندگان و مهندسان به وجود یک آسیب پذیری تازه در این دستگاه ها پی برده و هشدارهایی را در رابطه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با خطرات - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آنها مطرح کرده اند.

احتمالا تصورتان این است که تا الان اغلب توسعه دهندگان بلوتوث می دانند که اصلی ترین قابلیت های این تکنولوژی کدامند. اما در کمال ناباوری باید بگوییم که خیر! تا به امروزو تصور می شد تنها دستگاه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هایی مستعد حمله هستند که بلوتوث شان در وضعیت discoverable یا قابل کشف باشد یا اینکه با گجت دیگری جفت شده باشند و حتی در این شرایط نیز بروز حمله تنها در صورت مداخله انسان امکان می یابد.

اما ظاهرا اینطور نیست و آسیب پذیری بلوتوثی BlueBorne هم کاملا موید همین مساله است.

بلوتوث در واقع همیشه به دنبال دستگاه های دیگر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است (چه در وضعیت discoverable باشند و چه نباشند) و هکرها هم به راحتی می توانند این مساله را تشخیص دهند و بعد از این مرحله شناسایی آدرس مک و نوع سیستم عامل یک دستگاه کار بسیار ساده ای برایشان خواهد بود.

اما از آنجایی که بلوتوث عموما امتیاز اجرا شدن روی سیستم عامل ها را در اختیار دارد، نفوذ به آنها و در نهایت در دست گرفتن کنترلشان برای هکرها کار ساده ای خواهد بود. از این نقطه به بعد انتقال یک آسیب پذیری به گجت های دیگری که به سیستم اصلی متصل هستند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در کسری از ثانیه اتفاق خواهد افتاد.

برای آنکه درک بهتری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از آسیب پذیری BlueBorne داشته باشید در ادامه اشاره ای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خواهیم داشت به کلیه دستگاه های تحت خطر:

  • تمامی دستگاه های اندرویدی به غیر از آنهایی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که از بلوتوث - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کم مصرف پشتیبانی می کنند.
  • تمامی کامپیوترهای ویندوزی بهره مند از ویستا یا نسخه های جدیدتر
  • تمامی سیستم های لینوکسی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و مبتنی بر لینوکس نظیر تایزن و webOS که کرنل نسخه 3.3-rc1 یا جدیدتر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را اجرا می - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کنند
  • تمامی دستگاه های مبتنی بر iOS که iOS 9 یا نسخه قدیمی تر بهره می گیرند

خبر خوب اما اینکه توسعه دهندگان این سیستم عامل ها پیشتر به خطراتشان آگاه شده اند و ارائه آپدیت های امنیتی برای کاربران خود را آغاز کرده اند.

اضافه کنیم آن دسته از دستگاه های اپل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که iOS 10 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یا tvOS 7.2.2 را اجرا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می کنند نیز تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار نمی گیرند و نکته دیگر اینکه علیرغم عرضه پچ مربوط به این آسیب پذیری توسط گوگل احتمال می رود که شرکت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های سازنده موبایل به سرعت نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

خوشبختانه این آسیب پذیری کشف شده و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فعلا خطر رفع گردیده اما شاید بهتر باشد که صنعت توجه بیشتری را صرف تامین امنیت زیرساخت های این حوزه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone