🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41726.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

افزایش قیمت تمامی مدل های آیپدپرو با ظرفیت های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت

بعد از مراسم شب گذشته اپل و معرفی چندین محصول تازه، این شرکت به آرامی و در سکوت خبری قیمت تمامی مدل های آیپد پرو ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی اش را افزایش داد. به این ...

بعد از مراسم شب گذشته - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپل و معرفی چندین محصول تازه، این شرکت به آرامی و در سکوت خبری قیمت تمامی مدل های آیپد پرو ۲۵۶ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و ۵۱۲ گیگابایتی اش را افزایش داد.

به این ترتیب همه مدل های آیپد پرو با ظرفیت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های ذکر شده و البته نسخه ۱۲.۹ اینچی آن از این پس ۵۰ دلار گران تر هستند. در مورد نسخه ۱۰.۵ اینچی این تبلت باید بگوییم که اپل حالا مبلغی در حدود ۶۴۹ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دلار را برای نسخه ۶۴ گیگابایتی اش از کاربران خود طلب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کند و علاقمندان به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نسخه های ۲۵۶ و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ۵۱۲ گیگابایت هم باید به ترتیب مبالغی برابر با با ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پرداخت کنند.

با تغییرات جدید، نسخه ۶۴ گیگابایتی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی برابر با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ۷۹۹ دلار و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی اش ۹۴۹ دلار قیمت دارد و اگر هم به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشید نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این محصول در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حدود ۱۱۴۹ دلار برایتان آب می - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خورد. گفتنی است تمامی نسخه های دارای قابلیت تماس صوتی از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محصولات ذکر شده در بالا را هم باید ۱۳۰ دلار بیشتر حساب کنید.

ظاهرا گران شدن محصولات گروه حافظه علت اصلی این افزایش قیمت بوده

تا امروز نسخه های ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی به ترتیب ۷۹۹، ۸۹۹ و ۱۰۹۹ دلار قیمت داشتند در حالی که نسخه ۱۰.۵ اینچی آن نیز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به ترتیب ۶۴۹، ۷۴۹ و ۹۴۹ دلار قیمت گذاری شده بود.

هنوز مشخص نشده که اپل چرا قیمت این محصولات را افزایش داده اما گمانه زنی ها حکایت از آن دارند که بالا رفتن قیمت محصولات مرتبط با گروه حافظه علت اصلی این تصمیم بوده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زهره نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام جسارتا نمایندگی شما آیا اطراف روستای امیرآباد اسلام آباد غرب خدمات داره؟
پاسخ: بله در روستای امیرآباد شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone