🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41723.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ترافیک داخلی مخابرات، طرحی برای کاهش قیمت اینترنت

معاون تجاری مخابرات ایران از طرح جدید این شرکت برای تفکیک سه گانه ترافیک اینترنت در کشور با هدف افزایش استفاده از محتوای داخلی در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارزان‌تر شدن اینترنت برای ...

معاون تجاری مخابرات ایران از طرح جدید این شرکت برای تفکیک سه گانه ترافیک اینترنت در کشور با هدف افزایش استفاده از محتوای داخلی در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارزان‌تر شدن اینترنت برای مشترکین مخابرات خبر داد.

«سمیع الله صادقی»، معاون تجاری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شرکت مخابرات ایران، طرح «ترافیک داخلی TCI» را راهی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مناسب برای استفاده از بستر داخلی مخابرات برای کابران دانسته و آن را در کنار ترافیک کشور و اینترنت بین المللی قرار داده است.

بازدید، دانلود و آپلود از سایت‌های داخلی که در دیتاسنتر مخابرات ایران میزبانی شوند، به مراتب ارزان‌تر از ترافیک اینترنت بین‌المللی و کشوری‌ خواهد بود. در حقیقت با اجرای این طرح لایه سومی به دو اینترنت بین المللی و کشوری اضافه شده که ارزان‌تر و سریع‌تر است و به نام اینترنت داخلی مخابرات نامگذاری شده است. گسترش و استفاده از این اینترنت داخلی کمک شایانی به کاهش بیش از 50 درصد از ترافیک کشوری خواهد کرد و در نتیجه سرعت آن را بهبود خواهد بخشید.

میزان مصرف مشترکین مخابرات در آینده نامحدود خواهد شد

صادقی با اشاره به اینکه این طرح کمتر از 2 ماه است که به مرحله اجرایی رسیده، گفت: «در این زمینه با 10 شرکت تجمیع کننده محتوا (اگریگیتور) قرارداد منعقد کرده‌ایم تا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - محتوای داخلی را از طریق بستر مخابرات ایران به مردم ارائه دهند.» البته نام این 10 شرکت و پایگاه‌های اینترنتی مذکور تا به این لحظه اعلام نشده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

آن طور که از گفته های این مقام مسئول بر می‌آید ظرفیت خوبی برای دیتاسنتر مخابرات درنظر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گرفته شده و بیش از 20 گیگابیت ترافیک در بازه زمانی 2ماهه از این طریق مبادله شده است.

قرار است که اینترنت داخلی مشترکان پرداخت آبونمان ثابت (که البته میزان آن هنوز دقیق مشخص نیست) مخابرات نامحدود شده و این مشتریان فقط برای اینترنت کشوری و بین المللی هزینه پرداخت کنند. این مساله باعث می شود که اینترنت مشترکین مخابرات حداقل به منظور استفاده از شبکه داخلی هیچ‌گاه قطع نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone