🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  5. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41724.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سیستم تشخیص چهره Face ID آیفون X چقدر امنیت دارد؟

اپل دیشب در مراسمی ویژه، ده سالگی موبایل محبوب و پرطرفدارش را با معرفی آیفون X (یا همان آیفون 10) جشن گرفت. در کنار طراحی زیبا و نمایشگر بدون حاشیه، یکی از قابلیت های برجسته ...

اپل دیشب در مراسمی ویژه، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ده سالگی موبایل محبوب و پرطرفدارش را با معرفی آیفون X (یا همان آیفون 10) جشن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گرفت. در کنار طراحی زیبا و نمایشگر بدون - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حاشیه، یکی از قابلیت های برجسته آیفون - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - X سیستم تشخیص چهره جدید و پیشرفته ای به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نام Face ID است که البته روی سِن اپل پارک، با مدیران این کمپانی سر ناسازگاری داشت.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از آنجا که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پنل جلوی آیفون X - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به طور کامل با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمایشگر پوشانده شده، دیگر جایی برای دکمه فیزیکی هوم باقی نمانده و انتقال سیستم Touch ID و حسگر اثر انگشت به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پشت بدنه هم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کار جالبی نیست. به همین دلیل اپل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تصمیم گرفت کلاً این حسگر را کنار بگذارد و به فناوری تشخیص چهره تکیه کند.

فناوری تشخیص چهره در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آیفون X جایگزین حسگر اثر انگشت شده است

اینکه Face ID چطور کار می کند را در پست جداگانه توضیح دادیم، اما باید اذعان کرد که تکنولوژی تشخیص چهره نه تنها از نظر امنیتی برای بسیاری از کاربران اطمینان بخش نیست، بلکه کمی هم ترسناک به نظر می رسد. به همین دلیل اپل راه دشواری در پیش دارد تا کاربران را راضی کند که اسکن سه بعدی و دقیقی از چهره شان را در موبایل خود نگهداری کنند.

همان طور که می دانید تکنولوژی تشخیص چهره از چندین سال پیش در سیستم عامل اندروید وجود داشت و شکل حرفه ای تر آن در پرچمداران اخیر سامسونگ و دستگاه های ویندوزی (ویندوز هِلو) ظهور کرد، اما هیچگاه به سطحی شایسته نرسید.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از نظر بسیاری افراد، «چهره» یکی از ویژگی های بسیار شخصی انسان است و نمی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شود آن را به رمز عبور تبدیل کرد، ضمن اینکه ترس از فریب دادن سیستم احراز هویت مبتنی بر چهره نیز همیشه وجود دارد.

اپل باز هم صبر کرد تا دیگران، راه را برایش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هموار کنند

البته اپل در این حوزه هم رویکرد معروفش را در پیش گرفته و صبر کرده تا دیگر شرکت ها فرایند آزمون و خطا را پشت سر بگذارند، سپس خودش نسخه ای بهتر را با رفع مشکلات شناخته شده عرضه کند. با این حال، آیا این روش احراز هویت بیومتریک در آیفون X به موفقیت می رسد؟ در ادامه چند مشکل اساسی را در زمینه فناوری های تشخیص چهره بررسی می کنیم.

مسئله نژادپرستی

بسیاری از شرکت ها با نادیده گرفتن رنگ پوست افراد مختلف در سراسر دنیا، به نژادپرستی محکوم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده و وضعیتی بحرانی را تجربه کردند. حتماً به یاد دارید - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که هوش مصنوعی اپلیکیشن گوگل فوتوز در آغاز کار، افراد سیه چرده را به عنوان گوریل شناسایی می کرد، یا وب کم های ردیاب چهره HP اصلاً نمی توانست افراد سیاه پوست را تشخیص دهد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

این مسئله یکی از بزرگ ترین چالش های Face ID اپل خواهد بود، چون حضور افراد سفید پوست در پست های ارشد مدیریتی این کمپانی همیشه یکی از بحث - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - های اصلی در دنیای تکنولوژی بوده و هست (کافیست هشتگ AppleSoWhite# را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید).

با این حال، سیستم تشخیص چهره اپل از دوربین فروسرخ، حسگر مجاورت، flood illuminator، حسگر نور محیطی، و پروژکتور ویژه ای تشکیل شده که به کمک یکدیگر نقشه ای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سه بعدی از صورت کاربر را ایجاد می کنند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

این سیستم به گونه ای طراحی شده که حتی در نور بسیار کم هم به خوبی عمل کند، بنابراین به نظر می رسد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشکلی با رنگ پوست نداشته و اپل حداقل در این حوزه، اَنگ نژادپرستی نخواهد خورد.

قفل گشایی اجباری در شرایط خاص

از آنجا که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - همه ما محتوای شخصی زیادی را روی موبایل هایمان نگه می داریم، تصور اینکه نیروهای انتظامی/امنیتی به راحتی به آنها دست یابند هم ناخوشایند خواهد بود، مثلاً اینکه موبایل را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جلوی صورتتان بگیرند و قفلش باز شود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

در بعضی از نقاط جهان (مانند ایالات متحده) قانون صریحاً نیروهای امنیتی را از چنین کاری باز می دارد. دیوان عالی آمریکا در سال 2014 اعلام کرد پلیس فقط با استفاده از حکم بازرسی می تواند از شما بخواهد تا تلفن همراه خود را در اختیار آنها قرار دهید.

بهتر است در مواقع حساس Face ID را غیر فعال کنید

البته می دانیم که پلیس ها همیشه از قانون پیروی نمی کنند و در برخی کشورها اصلاً چنین قوانینی در مورد حریم شخصی وجود خارجی ندارد. از طرفی، این مشکل در مورد تمام روش های احراز هویت بیومتریک - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صادق است و پیش از این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هم می توانستند به اجبار، انگشتتان را روی حسگر اثر انگشت قرار دهند.

به همین دلیل، اگر احتمال می دهید که روزی در چنین وضعیتی گرفتار شوید (یا قصد شرکت در رویدادهای حساسی همچون راه پیمایی های اعتراضی را دارید) بهتر است از قابلیت ویژه iOS 11 برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - غیر فعال - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کردن سریع این حسگرها استفاده کنید.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اپل گزینه ای را در بخش تنظیمات و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قسمت Touch ID برای غیر فعال کردن قفل گشایی بیومتریک قرار داده، و حتماً چنین گزینه ای برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Face ID هم تعبیه خواهد شد.

امنیت اطلاعات بیومتریک

یکی از نگرانی ها در مورد فناوری احراز هویت از طریق تشخیص چهره، این است که تصویر شما در پایگاه داده ای ذخیره شده و در اختیار شرکت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - های تبلیغاتی یا نهادهای جاسوسی/امنیتی قرار گیرد.

تمام اطلاعات بیومتریک کاربر در خود موبایل - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باقی می ماند

اپل این نگرانی را قبلاً در مورد تاچ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آی دی پیش بینی کرده و چندین موضوع را برای اطمینان بخشیدن به کاربران مطرح نموده است. اول از همه اینکه اطلاعات بیومتریک (مانند اثر انگشت و اسکن چهره) هیچگاه به خارج از دستگاه منتقل نمی شود، بلکه به شکل رمزنگاری شده درون محفظه ایمن (Secure Enclave) قرار می گیرد و فقط در دسترس سیستم عامل و اپلیکیشن های مجاز خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

علاوه بر این، داده های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ذخیره شده در Secure Enclave - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هم معادل اثر انگشت یا چهره شما نیستند. «فیل شیلر» در این رابطه اعلام کرد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فناوری Face ID از تصویر و الگوی نقطه ای (dot pattern) برای تولید مدلی ریاضیاتی از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صورت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - استفاده می کند و این مدل ریاضی برگشت پذیر نیست، بنابراین - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با استفاده از آن نمی شود چهره یا اثر انگشت شما را بازسازی کرد.

پس - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می توانید باور کنید در عصر اطلاعات، غول های تکنولوژی از مجموعه داده بینهایت ارزشمندی همچون اثر انگشت و چهره تمام افراد کره زمین دل کنده و امنیت کاربر را به منافع خودشان ترجیح دهند، یا اینکه با دیده تردید به این سخنان بنگرید؛ تصمیم با شماست.

سوء استفاده در زمان استراحت

تشخیص چهره در آیفون X به توجه کامل و چشمان باز کاربر نیاز دارد

گاهی اوقات شخصی که می‌خواهید او را از داده‌های خصوصی‌تان دور نگه دارید، یک پلیس یا کارآگاه خصوصی نیست، بلکه فردی است که با او زندگی می‌کنید. در زمانی که Touch ID معرفی شده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بود این نگرانی وجود داشت که در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - زمان استراحت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و خواب، با استفاده از انگشت کاربر، بتوان آیفون مجهز به سنسور اثر انگشت را باز و به داده‌های خصوصی کاربر دست پیدا کرد.

Face ID - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حالا این نگرانی را از بین می‌برد، چراکه نیازمند توجه شماست. به این معنا که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باید با چشم‌های باز، به موبایل خود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نگاه کنید تا بتواند نقشه‌ای سه بعدی که در حافظه‌اش از شما دارد را با چهره شما تطابق داده و دستگاه را باز کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

البته در یک مورد کارتان می‌تواند واقعاً مشکل شود: اگر خواهر یا برادر دوقلویی داشته باشید که چهره‌اش با شما مو نزند. در این صورت اگر نگران داده‌های خصوصی‌تان هستید، بهتر است آیفون ۱۰ را از او دور نگه دارید. خود «فیل شیلر» هم به این موضوع اذعان دارد و شاید بتوان این مسئله را بزرگترین ضعف امنیتی آیفون جدید دانست.

استفاده از تشخیص چهره در محیط عمومی

سال‌هاست که موبایل‌های هوشمند مجهز به دستیارهای صوتی شده‌اند اما واقعاً تا کنون چند نفر را در مکان‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عمومی دیده‌اید که با سیری - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یا دستیار گوگل مشغول صحبت باشند. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند خودشان به جای دستیار مجازی، یک وظیفه را انجام دهند تا مجبور نشوند سکوت را در یک جمع برای صحبت کردن با موبایل خود بشکنند.

چند تلاش ناموفق برای باز کردن قفل موبایل با چهره، وضعیت عجیبی را محیط های عمومی به وجود می آورد

داستان Face ID و استفاده از آن در جمع، به این شدت عجیب نیست ولی چه می‌شود اگر چند بار تلاش کنید و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با خطا رو به رو شوید. در مقابل نگاه دیگران، حاضر هستید چندین بار موبایل را رو به روی صورت خود قرار دهید تا بالاخره تصمیم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به باز شدن بگیرد؟ فرض کنید پیامی به دستتان رسیده و می‌خواهید آن را بخوانید، اما شاید مجبور باشید برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باز کردن موبایل، آن را چند بار رو به روی خود بگیرید و در این حالت شاید دیگران فکر کنند که مشغول ثبت تصویر سلفی از خودتان هستید.

خوشبختانه و احتمالاً برای استفاده از Face ID هیچ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - وقت این سناریو پیش نخواهد آمد. در زمان راه‌اندازی این سیستم، آیفون از شما خواهد خواست تا چهره‌تان را از چندین زاویه مختلف در برابر دوربین قرار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دهید تا نقشه سه بعدی آن را به شکلی کامل ثبت کند. به همین ترتیب نیازی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نیست برای باز کردن موبایل، آن را دقیقاً در برابر صورت خودتان قرار دهید. کافیست یک لحظه به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موبایل توجه کرده و نگاه‌تان را به آن - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بدوزید تا آیفون شما را بشناسد و باز شود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

البته - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با وجود همه این تفاسیر، آیفون X هنوز خارج از مقر اپل توسط کسی آزمایش نشده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و مشخص نیست سیستم امنیتی اش آنطور که اپل می‌گوید دقیق است یا خیر. این سیستم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشخصاً پیشرفته‌ترین نوع تکنولوژی شناخت چهره است که تا کنون در یک دستگاه موبایل به کار گرفته شده اما قطعاً بدون خطا هم نیست. گواه این گفته هم تلاش «کریگ فدریگی» برای باز کردن آیفون X - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با صورت خود، روی صحنه و در زمان معرفی آیفون X.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone