🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41727.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نسخه 32 گیگابایتی آیفون 7 با رنگ جت بلک عرضه شد

اپل همواره پس از معرفی نسل جدید آیفون های خود، مدل های قبلی را با کاهش قیمت و پیشنهادات مختلف در بازار عرضه می کند که این بار با ارائه یک نسخه 32 گیگابایتی از ...

اپل همواره پس از معرفی نسل جدید آیفون های خود، مدل های قبلی را با کاهش قیمت و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پیشنهادات مختلف در بازار عرضه می کند که این بار با ارائه یک نسخه 32 گیگابایتی از مدل «جت بلک» آیفون 7، امکان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خرید موبایل مذکور با رنگ مشکی براق را برای طیف وسیع تری از مشتریان فراهم کرده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اپل نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 را از خط تولید حذف کرده است

پیش از معرفی آیفون های جدید در اپل پارک، آیفون 7 جت بلک تنها با دو ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و به قیمت 749 و 849 دلار قابل خریداری بود که حالا با حذف نسخه 256 گیگابایتی (در همه رنگ های آیفون 7)، محصول مورد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بحث در نسخه های 32 و 128 گیگابایتی با کاهش 100 دلاری، به قیمت 549 و 649 دلار عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که نسخه بزرگتر یعنی آیفون 7 پلاس نیز شرایط مشابهی داشته و نسخه جت بلک آن تنها در دو ورژن 32 و 128 گیگابایتی به مبلغ 669 و 769 دلار فروش خواهد رفت.

گفتنی است تغییرات آیفون های اپل به مدل جت بلک ختم نشده و نسخه های قرمز رنگ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیز از این به بعد توسط - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کمپانی ساکن کوپرتینو تولید نخواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone