🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22385.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

همه چیز درباره دوربین‌های وان پلاس ۸ و ۸ پرو

وان پلاس بالاخره از پرچمداران سال ۲۰۲۰ خود با ویژگی‌های جدید و بروزرسانی‌های سخت‌افزاری معنادار رونمایی کرد. این کمپانی برای وان پلاس ۸ پرو از یک ماژول دوربین ۴ گانه استفاده کرده که قرار است ...

وان پلاس بالاخره از پرچمداران سال ۲۰۲۰ خود با ویژگی‌های جدید و بروزرسانی‌های سخت‌افزاری معنادار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - رونمایی کرد. این کمپانی برای وان پلاس ۸ پرو از یک ماژول دوربین - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - ۴ گانه استفاده کرده که قرار است بزرگان دنیای موبایل را به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - چالش بکشد. وان پلاس ۸ هم ماژول دوربین ۳ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - گانه دارد.

وان پلاس ۸ پرو از سنسور شخصی‌سازی شده سونی IMX689 برای دوربین اصلی بهره می‌برد. این سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - گشودگی دیافراگم ۱.۷، وظایف اصلی عکاسی را بر عهده دارد. سنسور دیگری که این دوربین را همراهی می‌کند از نوع اولترا واید با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۲۰ درجه است. سومین سنسوری که این دو را تکمیل می‌کند، ۸ مگاپیکسلی و از نوع تله فوتو است که به گفته وان پلاس، بزرگ‌نمایی ۳ برابری اپتیکال و ۳۰ برابری هیبریدی را به ارمغان می‌آورد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان  استان خراسان

در آخر وان پلاس ۸ پرو از سنسور فیلتر رنگ ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - بیشتر وظایف تشخیص پروفایل‌های رنگی و نوری را (برای ثبت دقیق‌ترین رنگ ممکن) بر عهده دارد. وان پلاس ۸ پرو از عکس‌برداری در شب پیشرفته‌تر نیز بهره می‌برد - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - که بر اساس گفته‌های کمپانی چینی، عکس‌های بسیار بهتری در شب ثبت می‌کند. این شرکت حتی توانایی عکاسی در شب وان پلاس ۸ پرو را با آیفون ۱۱ پرو مکس مقایسه کرده و به برتری فاحش آن اشاره می‌کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان  استان خراسان

دوربین سلفی این گوشی که داخل یک حفره در بالا سمت چپ نمایشگر قرار دارد، ۱۶ مگاپیکسلی بوده و با توجه به واید بودن آن، می‌تواند محیط بیشتری را پوشش دهد. شاید از نقاط ضعف این گوشی نسبت به پرچمدارانی همچون گلکسی S20 اولترا، بتوان به پشتیبانی نکردن از فیلم‌برداری 8K اشاره کرد. وان پلاس ۸ پرو و نسخه معمولی نهایتا می‌توانند با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و با رزولوشن 4K فیلم‌برداری کنند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان  استان خراسان

وان پلاس ۸ اما نسبت به برادر بزرگ‌تر خود کمی توانایی‌های تصویربرداری ضعیف‌تری دارد. کمپانی چینی تصمیم گرفته نسخه معمولی را با ماژول ۳ گانه روانه بازار کند. برای شروع دوربین اصلی به سنسور میان‌رده IMX586 مجهز شده که با وجود ثابت ماندن رزولوشن روی عدد ۴۸ مگاپیکسل، از ابعاد کلی سنسور کوچکتری بهره می‌برد.

همچنین سنسور اولترا واید نیز به نوع ۱۶ مگاپیکسلی کاهش یافته و خبری هم از دوربین‌های تله فوتو و فیلتر رنگ نیست. وان پلاس ۸ به جای دوربین تله فوتو، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو دارد که شاید چندان همانند یک سنسور تله فوتو، کاربرد نداشته باشد. در هر صورت دوربین سلفی با وان پلاس ۸ پرو یکسان بوده و از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - همان سنسور واید ۱۶ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone