🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39214.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اریک اشمیت از سمت خود به عنوان رییس هیئت مدیره آلفابت کناره گرفت

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل پیشین گوگل و میلیاردری با ثروتی به ارزش 11 میلیارد دلار، اریک اشمیت اخیراً از سِمت خود به عنوان رییس اجرایی هئیت مدیره آلفابت کناره گیری کرده است؛ با این ...

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل پیشین گوگل و میلیاردری با ثروتی به ارزش 11 میلیارد دلار، اریک اشمیت اخیراً از سِمت خود به عنوان رییس اجرایی هئیت مدیره آلفابت کناره گیری کرده است؛ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با این حال وی کماکان به عنوان یک مشاور فنی در هیئت مدیره کمپانی مادر گوگل باقی خواهد ماند.

اریک اشمیت کار خود را در سال 2001 در گوگل آغاز کرد؛ یعنی زمانی که توسط لری پیچ و سرگی برین به این کمپانی آمد تا در سمت مدیرعامل به ایفای نقش بپردازد. با جدایی اشمیت از آلفابت، حالا انتظار می رود که هیئت مدیره این کمپانی شاهد انتخاب یک رییس غیر اجرایی تازه باشد.

در کنار ریاست هیئت مدیره گوگل، اریک اشمیت از سال 2006 الی 2009 نیز یکی از اعضای هیئت مدیره اپل بود. هنگامی که اندروید با موبایل های موتورولا DROID و نکسوس وان وارد رقابتی جدی با iOS شد، استیو جابز، مدیرعامل وقت اپل احساس کرد که اشمیت به وی خیانت کرده است. آخرین میخ نیز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هنگامی بر تابوت رابطه اشمیت و جابز زده شد که با یک به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - روزرسانی، قابلیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - زوم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مولتی تاچ به نکسوس وان آمد؛ قابلیتی روی نخستین آیفون که استیو جابز گفت پتنت اش در اختیار اپل قرار داشت.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

لری پیج، مدیرعامل فعلی آلفابت بعد از انتشار این خبر در بیانیه ای گفته است:

از سال 2001، اریک کاردانی در تجارت و مهندسی و چشم اندازی واضح درباره تکنولوژی آینده را در اختیارمان گذاشته است. در ادامه روند 17 ساله خدمت او به کمپانی، اشمیت حالا به عنوان یک مشاور فنی در حوزه علم و تکنولوژی به ما کمک خواهد کرد. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - من به شدت به خاطر پیشرفت کمپانی مان و به خاطر مدیران قدرتمندی که ابداعاتش را هدایت می کنند هیجان زده ام.

اریک اشمیت 62 ساله، اوایل سال جاری میلادی به عنوان 119مین شخص ثروتمند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جهان انتخاب شد و حالا با کناره گیری از سمت اجرایی اش در آلفابت، وی این فرصت را دارد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تا از ثروت اندوخته خود لذت برده و دوران بازنشستگی خود را در آرامش سپری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone