🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17755.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

استخراج دیتاسنتر زیرآبی مایکروسافت از اعماق دریا پس از ۲ سال [تماشا کنید]

شاید ایجاد یک دیتاسنتر در اعماق اقیانوس کاری عجیب به نظر برسد، اما مایکروسافت دو سال قبل این کار را انجام داد و اکنون بعد از گذشت این بازه زمانی، ردموندی‌ها برای بررسی بیشتر شرایط، ...

شاید ایجاد یک دیتاسنتر در اعماق اقیانوس کاری عجیب به نظر برسد، اما مایکروسافت دو سال قبل این کار را انجام داد و اکنون بعد از گذشت این بازه زمانی، ردموندی‌ها برای بررسی بیشتر شرایط، دیتاسنتر را از اعماق - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - اقیانوس بیرون کشیده‌اند. به‌نظر می‌رسد ایده عجیب ردموندی‌ها موفقیت آمیز بوده و همه چیز به خوبی پیش رفته است.

در سال ۲۰۱۸ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - مایکروسافت نخستین دیتاسنتر زیر آبی خود را به عمق ۳۵ متری دریای اسکاتلند فرو فرستاد. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - این دیتاسنتر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - بخشی از پروژه چندین ساله «ناتیک» (Project Natick) مایکروسافت است - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - که حدود ۱۲ متر طول داشته و شامل ۱۲ رک سرور بوده و در مجموع ۸۶۴ سرور را در خود - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - جای داده است. حجم ذخیره‌سازی این سرورها به ۲۷.۶ پتابایت می‌رسد.

ایجاد مرکز داده روی زمین ممکن است با - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - مشکلات - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - مختلفی اعم از خوردگی ناشی از اکسیژن رطوبت و تغییرات دما روبرو شود. اما در یک محیط کاملا قرنطینه شده که دما به صورت کامل و دقیق کنترل می شود، مسائل بسیار کمتری ایجاد خواهد شد.

ایده اصلی مایکروسافت این بود که سرورهای مختلف در اندازه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - و ابعاد کوچک و بزرگ در نزدیکی مناطق ساحلی مستقر شوند و به این ترتیب امکان دسترسی بیشتر و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - راحت تری نیز به سرورها میسر خواهد بود. مایکروسافت معتقد است که تقریبا نیمی از جمعیت جهان در فاصله حدودا - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - ۲۰۰ کیلومتری سواحل زندگی می‌کنند. با قراردادن دیتاسنتر در نزدیکی شهرهای ساحلی،‌ این کاربران به خوبی می‌توانند از خدمات استفاده کنند.

بر اساس اعلام مایکروسافت، ایجاد مرکز داده زیر آب فواید بسیاری دارد. ردموندی ها معتقدند که سرورهای زیرآبی تقریباً یک هشتم سرور‌های زمینی دچار خرابی و مشکل می شوند که این ارقام می‌تواند پیشرفت بزرگ و چشمگیری را در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - طراحی دیتا سنترها نشان دهد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان

از سال ۲۰۱۵ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - تا کنون مایکروسافت در حال بررسی ایده دیتاسنترهای زیر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - آبی است. تیم تحقیقاتی پروژه، - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - ابتدا در سال ۲۰۱۵ یک مرکز داده را - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر پاوه استان کردستان - در سواحل کالیفرنیا به مدت چند ماه به صورت آزمایشی به اعماق دریا فرستادند. آنها می‌خواستند متوجه شوند که آیا امکان انتقال سرور در زیر آب وجود دارد یا خیر.

اکنون بعد از گذشت چند سال از اولین آزمایش انجام شده روی دیتاسنترهای زیر آبی، تیم پروژه متوجه شدند که ایده‌ای که دنبال کرده بودند، کارآمد بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سانای نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام وقت بخیر شرکت شما دور و بر روستای نوریاب پاوه هم خدمات داره
پاسخ: بله در روستای نوریاب شهر پاوه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone