🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  3. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17750.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب از ابزار Shorts رونمایی کرد؛ رقیب تیک‌تاک

یوتیوب از ابزار تولید ویدیو کوتاه YouTube Shorts و رقیب تیک‌تاک رونمایی کرد. این ابزار به صورت آزمایشی در دسترس کاربران هندی قرار گرفته است. شایعه رونمایی یوتیوب از ابزار تولید ویدیوی کوتاه از ماه‌ها ...

یوتیوب از ابزار تولید ویدیو کوتاه YouTube Shorts و رقیب تیک‌تاک رونمایی کرد. این ابزار به صورت آزمایشی در دسترس کاربران هندی قرار گرفته است.

شایعه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - رونمایی یوتیوب از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - ابزار تولید ویدیوی کوتاه از ماه‌ها قبل به گوش می‌رسید، حال این شرکت به طور رسمی نسخه آزمایشی YouTube Shorts را در هند رونمایی کرده است. Shorts مثل تیک‌تاک به کاربر اجازه ساخت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای با موزیک را می‌دهد.

سخنگوی یوتیوب می‌گوید این ابزار در حال حاضر ۱۰۰ هزار آهنگ را در اختیار کاربر می‌گذارد و قرار است در آینده به تعداد ترانه‌ها افزوده شود. ویدیوهای ساخته شده با Shorts در صفحه اصلی اپلیکیشن و در ستونی که برای این ابزار در نظر گرفته شده نمایش داده خواهند شد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران

برای ساخت کلیپ‌ها می‌توان از دکمه Create که به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - اپ یوتیوب اضافه خواهد شد استفاده کرد. این دکمه با نسخه بتای Shorts به سیستم عامل اندروید آمده است و بزودی به iOS نیز خواهد آمد. - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - در حال حاضر تاریخ عرضه این ابزار در کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده مشخص نیست.

یوتیوب می‌گوید این پلتفرم حالا ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد و قصد دارد با Shorts مسیر را برای تولد «نسل بعد تولیدکنندگان محتوای موبایل و همچنین افزایش تعداد کاربران یوتیوب» هموار کند.

اینستاگرام نیز مدتی قبل با هدف رقابت با تیک تاک از قابلیت Reels رونمایی کرد. البته استقبال - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - کاربران از این قابلیت در حال حاضر چندان بالا نیست و بیشتر ویدیوهایی که در آن آپلود شده‌اند از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - تیک تاک برداشته - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - شده‌اند. تفاوت یوتیوب با اینستاگرام ویدیومحور بودن آن است، بنابراین مدیران آن امیدوارند بخشی از کاربران تیک تاک را به خود جذب کرده و آنها را به صرف مدت زمان بیشتر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - و همچنین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر نور استان مازندران - تولید محتوا تشویق کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone