🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42455.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ورژن جدید اکشن لانچر با پیشرفت های گوناگون منتشر شد

خیلی از کاربران اندرویدی این روزها برای شخصی سازی موبایل های خود از لانچرها استفاده می کنند که با وجود تعداد زیاد آن ها، شمار کمی ارزش دانلود را دارند که Action Launcher را می ...

خیلی از کاربران اندرویدی این روزها برای شخصی سازی موبایل های خود از لانچرها استفاده می کنند که با وجود تعداد زیاد آن ها، شمار کمی ارزش دانلود را دارند که Action Launcher را می توانیم یکی از همین لانچرها بنامیم. به تازگی هم آپدیتی برای این لانچر به انتشار رسیده که با آن شاهد ویژگی های مختلفی هستیم.

بزرگترین پیشرفت اکشن لانچر 27 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نسبت به ورژن های قبلی، وجود یک ویجت جدید آب و هوایی است . البته این ویجت فعلا در مرحله آلفا قرار داشته و به همین علت تنها دیوایس هایی که دارای اندروید 6 به بالا هستند می توانند از آن استفاده کنند. جدا از این ویژگی، بخش «برنامه های میان بر» یا همان App Shortcut ها دستخوش تغییراتی شده است.

اکنون به کمک Quicktheme می توانید رنگ اپ هایتان را عوض کرده و کاورهایی که دوست - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دارید را بذارید. جالب اینجاست گفته های Chris Lacy، سازنده لانچر، نشان می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دهند که تعداد آیکون های Quickbar هم برای شخصی سازی از 200 به حدود 950 رسیده اند.

یکی از مهمترین مشکلات ورژن های قبلی اکشن لانچر، مصرف باتری زیاد ساعت آن بود که حالا با آپدیت جدید این مشکل بر طرف شده. قابلیت غیر فعال کردن ویجت پد، توانایی تغییر مکان Quickbar و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نوار شخصی سازی شده Google Search از جمله دیگر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیشرفت هایی هستند که اکشن لانچر 27 به خود دیده است.

اکشن لانچر 27 هم اکنون در گوگل پلی به انتشار رسیده و کسانی که خواهان شخصی سازی دیوایس اندرویدی خود هستند می توانند از آن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استفاده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone