🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17756.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سونی از دوربین میرورلس A7C با قیمت ۱۷۹۹ دلار رونمایی کرد

سونی از دوربین A7C رونمایی کرد. این محصول یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های میرورلس فول فریم از خانواده آلفا محسوب شده و از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۷۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. طول و عرض ...

سونی از دوربین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - A7C رونمایی کرد. این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - محصول یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های میرورلس فول فریم از خانواده آلفا محسوب شده و از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۷۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

طول و عرض و ارتفاع A7C به ترتیب برابر با ۱۲۴.۰، ۷۱.۷ و ۵۹.۷ میلیمتر بوده و ۵۰۹ گرم وزن دارد. این دوربین از سنسور فول فریم ۲۴.۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر درونی برخوردار بوده و حداکثر بازه ISO آن ۵۱۲۰۰ اعلام شده است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی

دوربین مورد بحث با فعال بودن نوردهی خودکار توانایی عکسبرداری با نرخ ۱۰ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - فریم بر ثانیه را داشته و فیلمبرداری را با رزولوشن 4K و نرخ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - ۳۰ فریم بر ثانیه یا رزولوشن 1080p و نرم ۱۲۰ فریم بر ثانیه انجام می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به درگاه USB-C، وای‌فای و نمایشگر ۳ اینچی ۹۲۱۰۰۰ نقطه‌ای LCD با قابلیت قرارگیری در زوایای مختلف اشاره کرد.

سونی همچنین یک کیت لنز جدید سازگار با دوربین A7C توسعه داده که پس از نصب شدن روی آن به گفته سازنده «کوچکترین و سبک ترین دوربین فول فریم دنیا» را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این لنز ۶۰-۲۸ میلیمتر و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - با گشودگی دیافراگم f/4-5.6 بوده و در حالت جمع شدن تنها ۴۵ میلیمتر طول دارد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی

A7C با قیمت ۱۷۹۹ دلار (فقط برای بدنه) به بازار عرضه خواهد شد که حدودا ۲۰۰ دلار از نزدیک ترین محصول از لحاظ مشخصات یعنی دوربین A7 III سال ۲۰۱۸ ارزان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - تر است. البته A7 III حالا با قیمت کمتری قابل خریداری است و برای کاربرانی که منظره - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - یاب بزرگ و ارگونومی برایشان در اولولیت است، گزینه بهتری خواهد بود.

A7C مستقیماً با دوربین پاناسونیک Lumix S5 رقابت می‌کند که اواسط شهریور ماه با قیمت ۲۰۰۰ دلار معرفی شد. S5 نیز از سنسور ۲۴ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - مگاپیکسلی فول فریم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - برخوردار است. A7C از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۷۹۹ (برای بدنه) یا ۲۰۹۹ دلار همراه با کیت لنز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آشتیان استان مرکزی - به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone