🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17753.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فیروزآبادی: آمریکا با قدرت اندروید و iOS، جنگی را علیه کشورها شروع کرده است

رئیس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که با کمک وزارت ارتباطات در حال توسعه یک گوشی با «سیستم عامل مستقل» هستند تا بتوانند آسیب پذیری شبکه ملی اطلاعات را کمتر کنند. «ابوالحسن فیروزآبادی» گفت ...

رئیس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - که با - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - کمک وزارت ارتباطات در حال توسعه یک گوشی با «سیستم عامل مستقل» هستند تا بتوانند آسیب پذیری شبکه ملی اطلاعات را کمتر کنند. «ابوالحسن فیروزآبادی» گفت که سیستم‌عامل‌های خارجی کنترل بیش از حدی روی زندگی مردم و یک جامعه دارند و شرکت‌های خارجی با استفاده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - از قدرت آنها، دیگر کشورها و شرکت‌های بزرگ را تحت فشار قرار می‌دهند و جنگی سایبری را شروع کرده‌اند.

«ابوالحسن فیروزآبادی» در گفتگو با سایت فارسی رهبری به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - آدرس khamenei.ir گفت که با کمک وزارت ارتباطات می‌توان یک گوشی با سیستم عامل بومی و مستقل داشت تا از گزند کنترل و قدرت خارجی‌ها در امان بماند. او می‌گوید: «آسیب‌پذیرترین نقطه‌ی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - شبکه‌ی ملی اطلاعات ما مدخل ورودی به شبکه است». بر همین اساس فیروز آبادی باور - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - دارد که مدخل ورودی به شبکه در حال حاضر دو سیستم عامل اندروید و iOS است که همه چی را تحت کنترل دارند؛ موضوعی که به زعم فیروزآبادی یک مساله خطرناک تلقی می‌شود:

«این سیستم عامل‌ها خودشان را محق می‌دانند که اپلیکشن‌ها و گوشی‌ها و حتی باتری مصرفی گوشی را کنترل کنند. یعنی جریان مصرفی و موقعیت اپراتور را براساس آن خدماتی که ارائه می‌دهند، کنترل می‌کنند. اپلیکیشن‌ها را تشخیص می‌دهند که امنیت دارند یا ندارند و در قوانین خودشان حذف و اضافه می‌کنند. این خیلی مسئله‌ی خطرناکی است.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به ماجرایی که برای هواوی پیش آمد و به این شرکت گفته شد که حق ندارد از سیستم عامل اندروید استفاده کند، آن را یک اعلام جنگ رسمی توصیف کرده است. به گفته فیروزآبادی حتی چینی‌ها آمادگی این جنگ را ندارند و ضربه‌ای چند میلیارد دلاری از آمریکا خوردند:

«آمریکا چند میلیارد دلار برنامه‌های توسعه‌ی کشور چین را که برای سال‌های آینده روی نسل پنجم، روی گوشی موبایل و سایر موارد، سرمایه‌گذاری کرده بود را مورد تعرض قرار دادند. البته بالاتر از صدها میلیارد دلار است. با یک اقدام صدها میلیارد دلار به چین لطمه زدند. این اعلام جنگ است یا جنگ نیست؟ اعلام جنگ است. ولی طرف مقابل چون آمادگی جنگ ندارد، می‌گوید بیا با هم مذاکره و آتش‌بس کنیم.»

فیروزآبادی با استناد به مطالب فوق می‌گوید که همین جنگ را آمریکا با ایران نیز در ابعاد کوچکتری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - شروع کرده است: ‌«مطمئن باشید آن روزی که ما شبکه‌ی ملی اطلاعا‌تمان به‌طور کامل پیاده‌سازی شود، وارد همین نوع جنگ‌ها با ما خواهند شد.»

او با اشاره به ماجرایی که برای «تیک تاک» در آمریکا رخ داد و این کشور مانع فعالیت این اپلیکیشن محبوب چینی زبان در خاک آمریکا شد می‌گوید که نباید این زورگویی‌ها ادامه داشته باشد: «می‌گویند که ما می‌خواهیم اینترنت پاک داشته باشیم. اینترنت پاکی که آن‌ها تعریف می‌کنند چیست؟ با تعریف ما متفاوت‌ است. آن‌ها می‌گویند اینترنت پاک، اینترنتی است که در آن هیچ شرکت چینی، نرم‌افزار چینی یا هیچ سایت چینی وجود نداشته باشد. این‌ها در حال پیاده‌سازی هستند. دارند این کار را انجام می‌دهند.»

او می‌گوید آنها در ایران این دغدغه‌ها را دارند و برای حل شدن آن در مرکز ملی فضای مجازی با کمک وزارت ارتباطات به دنبال راه چاره هستند. به گفته فیروزآبادی کار اطلاع‌رسانی و کار رسانه‌ای ایرانیان هم از مدخل آمریکایی‌ها در فضای مجازی رد می‌شود و از همین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - رو جنگ سایبری علیه ایران به راحتی انجام شدنی است: «الان ما - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - از خدمات عمومی و پایه شروع کردیم و ان‌شاءاللّه امیدوار هستیم در سایر قسمت‌ها هم به خودکفایی در حوزه‌های پلت‌فرم‌های موردی، مثل پول مجازی، بانک مجازی، بهداشت مجازی و سایر موارد برسیم.»

فیروزآبادی همچنین گفت برای توسعه این کارها باید اختلاف مبنایی و نظری که وزارت ارتباطات با مرکز ملی فضای مجازی بر سر توسعه این پلتفرم‌ها دارد حل و فصل شود. به گفته فیروزآبادی برخی مسئولین در وزارت ارتباطات معتقدند که باید به محتوا پرداخت نه به پلتفرم در حالیکه فرمایشات رهبری در مورد فضای مجازی موضوع دیگریست. فیروزآبادی می‌گوید: «در حالی که رهبر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - انقلاب در سخنرانی اخیرشان به دولت فرمودند که فضای مجازی یک چیزی نیست که آدم بتواند مثل یک آب روانی هر جور که می‌خواهد از آن استفاده بکند؛ دیگران دارند این آب را به یک سمتی که خودشان می‌خواهند هدایت می‌کنند». این نشان می‌دهد که رهبری نظرشان این است که این پلت‌فرم‌ها همان هدایتگر آب هستند که دارند به یک جای خاصی هدایت می‌کنند.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان

فیروز آبادی با اشاره به اینکه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - پلتفرم‌های پیام‌رسان خارجی ۵۰ درصد ترافیک بین‌الملل کشور را اشغال کرده‌اند گفت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - که این آمار را موضوعی خطرناک می‌داند که تنها با ایجاد ظرفیت در خدمات داخلی و پلتفرم‌های داخلی کاهش پیدا می‌کند: «ما باید در دیپلماسی عمومی خودمان از ظرفیت پیام‌رسان‌های خارجی استفاده کنیم. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - ما مخالف آن نیستیم، ولی بحث این است که برای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - نظام آموزشی‌مان‌، نظام اطلاع‌رسانی‌مان‌، نظام رسانه‌ای‌مان و... باید طبق مصوبه‌ی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بانه استان کردستان - شورای‌عالی فضای مجازی و طبق ابلاغیه‌های رهبر انقلاب در داخل هم فراهم کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone