🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39329.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

احتمال پشتیبانی گلکسی S9 از جک 3.5 میلیمتری هدفون

با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی S9 و مدل پلاس آن هر روز شایعات و خبرهای جدیدی از آن به گوش می رسد و اخیرا خبری مبنی بر پشتیبانی این دستگاه از جک 3.5 ...

با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی S9 و مدل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پلاس آن هر روز شایعات و خبرهای جدیدی از آن به گوش می رسد و اخیرا خبری مبنی بر پشتیبانی این دستگاه از جک 3.5 میلیمتری هدفون منتشر شده است.

به تازگی وب سایت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - «Slashleaks» در اکانت توییتر خود تصویری از یک بورد الکترونیکی را قرار داده و مدعی شده که مربوط به ماژول USB-C و جک هدفون 3.5 میلیمتری پرچمدار بعدی سامسونگ است.

روی این قطعه الکترونیکی شماره مدل SM-G965F به چشم می خورد که به گلکسی S9 پلاس مرتبط بوده و اگر این شایعه حقیقت داشته باشد احتمال پشتیبانی پرچمدارهای آتی سری S - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از این قابلیت بسیار بالا خواهد بود.تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیحرف F در این شماره مدل نشان دهنده تعبیه این ماژول خاص در مدل تک سیم و بین المللی گلکسی S9 است.

اسمارت فون های فعلی سامسونگ و از جمله گلکسی S8 و نوت 8 نیز از این قابلیت برخودار هستند - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و این در حالی است که بسیاری از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تولید کننده های معتبر از جمله - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اپل جک 3.5 میلیمتری را کنار گذشته اند.

البته کمپانی کره ای در کنار برخی موبایل های خود ایربادهای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - AKG را نیز به خریداران ارائه می کند که استفاده از آنها مستلزم وجود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جک 3.5 میلیمتری - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است.

شایعات پیرامون پشتیبانی گلکسی S9 از این ویژگی بحث های زیادی را به دنبال داشته، با این حال شواهد و قراین منتشر شده در ماه های اخیر حاکی از عدم همراهی سامسونگ با موج حذف جک 3.5 میلیمتری است.

برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مثال در بسیاری از رندرهای منتشر شده از این موبایل و قاب های محافظ آن شکاف مرتبط به این جک به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چشم می خورد. علاوه بر این افراد آگاه از صنعت فناوری در شبکه های اجتماعی بر این مطلب صحه گذاشته اند.

از طرف دیگر ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که در آن حذف جک هدفون - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آیفون را به تمسخر گرفته - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را نیز می توان نشانه ای از حفظ این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قابلیت در پرچمدارهای آتی این کمپانی به حساب آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone