🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39328.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نقشه‌ راه هوآوی برای سال ۲۰۱۸ فاش شد؛ سری P در سه مدل عرضه ‌می‌شود

امروز تصویری از نقشه‌ راه هوآوی برای سال ۲۰۱۸ فاش شد. با انتشار تصویر یاد شده مشخص شد که دلیلی برای غافگیری وجود ندارد چرا که این شرکت قرار است در سه‌ ماهه‌ی دوم سال ...

امروز تصویری از نقشه‌ راه هوآوی برای سال ۲۰۱۸ فاش شد. با انتشار تصویر یاد شده مشخص شد که دلیلی برای غافگیری وجود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ندارد چرا که این شرکت قرار است در سه‌ ماهه‌ی دوم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سال آینده‌ی میلادی، ۳ موبایل از سری P و یک تلفن‌همراه آنر به بازار عرضه کند.

شرکت‌های بزرگ تولید تلفن‌همراه مانند گوگل، اپل و ... پیش از شروع سال جدید میلادی، نقشه‌ راه و برنامه‌ی عرضه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - محصولاتشان برای ۱۲ ماه بعدی را منتشر می‌کنند. این بدین معنی است که طرفداران این برند‌ها می‌توانند برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خرید محصولات دلخواهشان برنامه ریزی کرده و پس از رونمایی محصولات ( که طراحی و ویژگی‌های دقیق گجت‌ها را مشخص می‌کند) به خرید آنها روی آوردند.

طبق این تصویر لو رفته، هوآوی قصد دارد در سه ماهه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی، مدل‌های سری میت 10 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) را در بازار‌های بیشتری عرضه کرده و در همین حال از سه تلفن هوشمند با نام‌‌های مایا، سلینا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و آنر ۱ رونمایی کند. البته این اسامی در واقع نام‌هایی جایگزین است و مطمئناً در زمان عرضه، محصولی با نام متفاوت معرفی خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

همچنین قرار است یک دستبند سلامتی با نام هوآوی A2، دوربین جدید هوآوی ۳۶۰، وسیله‌ی جانبی هوآوی اسکیل و روتر بیسیم B618 نیز در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - همین سه ماهه‌ی اول معرفی گردد.

برنامه‌ی اصلی این شرکت چینی در سه‌ ماهه دوم سال - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۲۰۱۸، رونمایی از ۳ موبایل سری P و دومین تلفن همراه سری آنر خواهد بود. در عکس لو رفته، زیر تلفن‌های همراه معروف هوآوی، نام Huawei B525 نیز به چشم می خورد که احتمالاً روتر دیگری از این شرکت باشد و قرار است در کنار این موبایل‌ها معرفی گردد.

سه ماهه‌ سوم برای این شرکت معروف فصل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کم‌کاری خواهد بود چراکه قرار است - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تنها از سومین آنر سال رونمایی کند اما اگر بخواهیم منطقی باشیم شاید در معرفی این محصول ویژگی خاصی وجود دارد که کل برنامه‌های سه ماهه‌ی دوم هوآوی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به آن اختصاص یافته است.

در پایان، سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸ بر خلاف سه ماه قبلش فصل شلوغ و پرکاری خواهد بود. در این مقطع زمانی، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مدل‌های جدید - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - میت پرو و میت لایت به همراه چهارمین آنر عرضه خواهد شد که شاید موجب شود هوآوی سال ۲۰۱۸ را در اوج به پایان برساند.

متاسفانه هنوز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مدرکی دال بر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اعتبار عکس لو رفته وجود ندارد. از این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رو نمی‌‌توان روی اطلاعات موجود حساب ویژه‌ای باز نمود و باید تا شروع سه ماهه‌ اول سال ۲۰۱۸ صبر نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone