🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  3. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39316.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اولین روش جیلبریک آیفون 10 ارائه شد؛ سیدیا هنوز قابل استفاده نیست

علی رغم اینکه جیلبریک آیفون از دید بسیاری از افراد چندان منطقی به نظر نمی رسد، ولی بسیاری بر آن اصرار دارند. چندی پیش در دیجیاتو خبر جیلبریک iOS 11.2.1 را خواندید. البته جزئیات فنی ...

علی رغم اینکه جیلبریک آیفون از دید بسیاری از افراد چندان منطقی به نظر نمی رسد، ولی بسیاری بر آن اصرار دارند. چندی پیش در دیجیاتو خبر جیلبریک iOS 11.2.1 را خواندید. البته جزئیات فنی آن اعلام نشده بود و تنها به منظور یک پروژه تحقیقاتی انجام شده بود. ولی در هر حال مشخص بود که این امکان روی آیفون 10 وجود دارد. به تازگی نحوه جدید جیلبریک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به نام «LiberiOS» به طور عمومی منتشر شده که این امکان را روی iOS 11.1.2 آیفون های 10 (بررسی دیجیاتو)، 8 (بررسی دیجیاتو)، 8 پلاس و نیز آیفون های قدیمی تر فراهم می کند.

روش جیلبریک اخیر untethered نیست

البته همه خبرهای خوشایند نیست و اشکالاتی هم وجود دارد. این جیلبریک untethered نبوده، بدین ترتیب با هر بار ریست کردن موبایل باید از روش های دیگر (از جمله اتصال - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مجدد به کامپیوتر) برای بوت کردن مجدد دستگاه بهره بُرد. همچنین در حال حاضر این متد تنها روی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نسخه های 11.0 و 11.1.2 سیستم عامل iOS قابل اعمال - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است. اگر در حال حاضر به نسخه 11.2 به روز رسانی کرده اید، تمام شانس استفاده از این روش را از دست داده اید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در روش LiberiOS امکان استفاده از سیدیا وجود ندارد

همچنین در صورت استفاده از روش LiberiOS امکان استفاده از «سیدیا» وجود ندارد؛ زیرا این اپلیکیشن با سیستم عامل هایی که اساساً 64 بیتی هستند (از جمله iOS - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 11) سازگار نیست. بدین ترتیب نمی توان از برنامه های غیر رسمی که توسط سیدیا ارائه می شوند، استفاده نمود.

علی رغم تمام مشکلات و محدودیت هایی که ممکن است جیلبریک (خصوصاً این نسخه تازه ارائه شده) برای آیفونتان ایجاد کند، می توانید راهنمایی های بیشتر در این مورد را از اینجا مشاهده نمایید. فراموش نکنید که قبل از جیلبریک از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید. همچنین در این صورت شما تنها فرد مسئول در برابر هر اتفاقی که برای گجتتان بیفتد، هستید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهیاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام طرفای شهرک ولیعصر مراغه تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone