🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39313.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سونی در CES 2018 احتمالاً موبایلی با اسنپدراگون 845 معرفی خواهد کرد

سونی اعلام کرده که قصد دارد در نمایشگاه CES سال 2018 حضور داشته باشد. براساس گزارش ها این کمپانی احتمالاً از یک یا دو تلفن هوشمند مبتنی بر چیپست اسنپدراگون 845 رونمایی خواهد کرد. بنا ...

سونی اعلام کرده که قصد دارد در نمایشگاه CES سال 2018 حضور داشته باشد. براساس گزارش ها این کمپانی احتمالاً از یک یا دو تلفن هوشمند مبتنی بر چیپست اسنپدراگون 845 رونمایی خواهد کرد.

بنا بر اطلاعات فاش شده پیشین مشخصات دو موبایل جدید از سونی منتشر شده بود. یکی از آنها به شماره مدل «H8266» اشاره داشت که تصویری منتسب به آن از پایگاه داده گیک بنچ منتشر شده بود. بر اساس اطلاعات یاد شده، H8266 از 4 گیگابایت رم بهره - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می بُرد و اندروید 8.0 برای آن در نظر گرفته شده بود. امتیاز های بالای گیک بنچ 2393 و 8300 برای آزمایش های تک هسته ای و چند هسته ای نیز خبر از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 آن می داد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
بنچ مارک منتسب به موبایل سونی H8266

شماره مدل موبایل دیگر «H8216» بود که در تصویر منتسب به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اطلاعات آن، به چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره شده بود. همچنین اعلام شده بود که این تلفن هوشمند از اندروید 8.1 بهره می - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برد و با یک باتری 3130 میلی آمپر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ساعتی همراه خواهد شد. نکته جالبتر اینکه گفته شده بود این موبایل - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از دوربین دوگانه بهره - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می برد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
اطلاعات فاش شده منتسب به موبایل سونی H8216

احتمال می رود هر یک از دو تلفن هوشمند یاد شده پرچمدار آتی کمپانی ژاپنی باشند. ولی در آخرین گزارشات رم یکی از آنها 6 گیگابایت اعلام شده و به نظر می رسد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با اندروید 8.1 عرضه شود. حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت خواهد بود و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یک باتری 3210 میلی آمپر ساعتی نیز برای آن در نظر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گرفته خواهد شد. همچنین از نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 5.48 اینچی بهره مند خواهد بود.

البته - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این موضوع نیز بعید نیست که H8266 در واقع مدل جدید اکسپریا XZ پریمیوم باشد و H8216 نیز به عنوان جایگزینی برای اکسپریا XZ1 معرفی شود.

برخی از شایعات - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نیز به این موضوع اشاره کرده اند که کمپانی ژاپنی قرار نیست در نمایشگاه CES پیش رو موبایل - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جدیدی معرفی کند و صرفاً - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ممکن است - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از محصولات دیگری رونمایی کند. نمایشگاه CES - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سال 2018 از 19 تا 22 دی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ماه سال جاری در لاس وگاس برگزار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone