🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  4. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  5. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39330.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فناوری شارژ بیسیم از فاصله 90 سانتی متری در CES 2018 رونمایی می شود

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به تازگی تأییدیه نوع جدیدی از سیستم شارژ بیسیم را صادر کرده که امکان شارژ گجت ها از فاصله 90 سانتی متری را فراهم می آورد. این مجوز برای فناوری ...

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به تازگی تأییدیه نوع جدیدی از سیستم شارژ بیسیم را صادر کرده که امکان شارژ گجت ها از فاصله 90 سانتی متری را فراهم می آورد.

این مجوز برای فناوری شارژ بیسیم از راه دور «WattUp» صادر شده. تکنولوژی مذکور توسط شرکت «Energous» توسعه یافته و می تواند برای موبایل ها، تبلت ها، ساعت های هوشمند، دستگاه های ردیاب سلامتی، هدفون های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بیسیم، بلندگوهای هوشمند و سایر گجت ها به کار رود.

فناوری WattUp امکان شارژ چند گجت به طور همزمان را فراهم می کند

به گفته مسئولان کمپانی یاد شده این فناوری علاوه بر شارژ از راه دور می تواند برای شارژ نزدیک تماسی (مشابه آنچه در شارژرهای Qi وجود دارد) نیز به کار رود. همچنین می تواند در هر لحظه به طور همزمان چندین دستگاه را نیز شارژ نماید. همچنین این فناوری به گونه ای طراحی شده که حتی اگر سازندگان فرستنده شارژ یا دستگاه گیرنده متفاوت باشند نیز امکان سازگاری آنها با هم وجود داشته باشد.

با استفاده از این فناوری حتی اگر موبایلتان در جیبتان یا ساعت هوشمندتان بر دستتان باشد و بین اتاق های مختلف (که دستگاه شارژر در آنها قرار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارد) حرکت کنید، باز هم شارژ ادامه پیدا می کند، البته به شرطی که از محدوده 90 سانتی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - متری دستگاه خارج نشوید.

Energous قصد دارد در نمایشگاه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - CES که از 19 تا 22 دی ماه سال جاری در لاس وگاس برگزار می شود از شارژر جدید خود رونمایی کند.

پیش از این «مارتی کوپر» از اعضای هیئت مدیره - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این شرکت در مورد فناوری شارژ بیسیم گفته بود که همراه داشتن همیشگی شارژر موبایل بسیار آزار دهنده است و کاربران نیز تمایلی ندارند که در تمام مدت این ابزارها را با خود داشته و موبایل هایشان را به آنها متصل نمایند. از همین رو لازم است که این وسایل در تمام مدت شارژ شوند و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حالا Energous یک گام دیگر به تحقیق ایده خود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و ارائه شارژ بی نیاز از سیم نزدیک تر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone