🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  2. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39327.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اصالت سنجی یک امضای کره ای

چندی قبل شرکت ال جی در بازار چارسوی تهران میزبان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بود تا زیربرند محصولات لوکس خود با نام LG Signature را معرفی نموده و از چهار عضو این خانواده ...

چندی قبل شرکت ال جی در بازار چارسوی تهران میزبان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بود تا زیربرند محصولات لوکس خود با نام LG Signature را معرفی نموده و از چهار عضو این خانواده رونمایی کند.

این خانواده شامل یخچال ساید بای ساید، تلویزیون اولد، ماشین لباسشویی و یک دستگاه تصفیه هوا می شود که به گفته شرکت سازنده دقت و هزینه زیادی صرف طراحی و ساخت شان شده و قرار است نمایانگر «امضا» و مفهومی جدید از سری محصولات پیشرفته و فوق مدرن آن باشند.

خوشبختانه در جریان این مراسم فرصتی برایمان فراهم شد تا از نزدیک به هرکدام از آنها نگاهی بیاندازیم و باید اعتراف کنیم ظاهری اغواکننده و البته متفاوت از سایر محصولات شرکت کره ای را از خود به نمایش می گذاشتند.

در ادامه، جلسه پرسش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و پاسخ کوتاهی با حضور مدیرعامل شرکت ال جی الکترونیکس در ایران و چند - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تن دیگر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از مدیران گلدیران (نماینده رسمی ال جی در ایران) و کمپانی کره ای برگزار شد و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به خواست یکی از خبرنگاران قیمت نهایی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این محصولات برای بازار ایران اعلام شد.

طبق گفته مدیر بازاریابی گلدیران تلویزیون اولد خانواده سیگنچر ۹۳ میلیون، یخچال فریزر ۴۲ میلیون، ماشین لباسشویی ۱۴ میلیون و دستگاه تصفیه هوا ۷ میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

رقم ها همانطور که تایید می کنید بسیار بالاست و به همین خاطر تعجب بسیاری را برانگیخت تا جایی که برخی حتی دست به کیبورد بردند تا در انتقاد به این قیمت ها چیزی در شبکه های مجازی بنویسند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

بعد از اعلام این قیمت ها و البته مشاهده واکنش های صورت گرفته به آن در فضای مجازی این سوال در ذهن بسیاری شکل گرفت که آیا ال جی می تواند خانواده محصولات لوکس خود را در ایران بفروشد؟

البته که ال جی شرکتی شناخته - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده در بازار ایران است که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بعد از اعمال تحریم های بین المللی علیه کشورمان با دیگر همقطاران خود از جمله سامسونگ و در ادامه آسیایی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تباران چینی قدم به بازار کشور گذاشت و طبقه متوسط جامعه را با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خود همراه کرد. حالا اما ظاهرا کره ای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ها قصد دارند با معرفی زیربرندی تازه که چندان هم با تلاش های قبلی شان بیگانه نیست قدم به بازاری دیگر بگذارند و متمولان جامعه ایرانی را هم مخاطب خود قرار دهند؛ اقدامی جسورانه که نمی توان نتیجه ای همراه با قطعیت را برای آن متصور شد.

همین تردید باعث شد که به سراغ فروشگاه اختصاصی محصولات سامسونگ در بازارچارسو برویم و نظر یکی از کارکنان آن فروشگاه را در اینباره جویا شویم.

جواب همانطور که انتظارش می رفت دلسرد کننده بود و مدیر فروشگاه دیدگاه چندان مثبتی در این باره نداشت؛ می خواهید بدانید علت چیست؟ قیمت! به گفته این فرد که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - البته درخواست داشت نامش محرمانه بماند قیمت اعلام شده از سوی ال جی بسیار بالاست و خیلی از مردم توان خریدش را ندارند. قشر مرفه جامعه هم طبق گفته وی ترجیح شان این است که مثلا در گروه تلویزیون محصولاتی با ابعاد بزرگ تر و البته قیمتی پایین تر را خریداری نمایند. بنابراین پاسخ این بود:

«فروش محصول سیگنچر ال جی بسیار ضعیف خواهد بود.»

در اینجا باید اشاره کرد که تنهایی، قائم مقام - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شرکت گلدیران، نیز در صحبت هایش به شرکت تویوتا و ایجاد برند لوکس لکسوس برای قشر خاصی از کاربرانش اشاره کرد و استدلالش این بود که ال جی برای هر قشر و سلیقه ای کالا تولید می کند و با توجه به تنوع جمعیتی بهتر است که تمرکزش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را تنها روی یک قشر نگذارد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اما همانطور که نشریه اکونومیست در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده تنها ۳۵ درصد از جمعیت ایران به طبقه اجتماعی متوسط تعلق دارند و چه بسا بهتر این بود که ال جی به جای رونمایی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از این محصولات تمرکز خود را روی گروه کالاهای پایین رده تر خود قرار می داد.

در ادامه تصمیم گرفتیم دیدگاه دیگر صاحب نظران را هم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در این باره بدانیم. به همین خاطر به سراغ ابوالفضل حبیب پور مدیر برند سابق شرکت تحفه رفتیم که همکاری با شرکت های مطرح دیگری نظیر دوو و چای گلستان را هم در کارنامه خود داشت. او معتقد بود که ال جی به خاطر سلطه ای که هم اکنون بر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بازار دارد و همچنین تبلیغات گسترده اش می تواند کالاهای لوکس خود را در ایران بفروش برساند «منتها در مقیاس بسیار محدود». حبیب پور - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم در صحبت های خودش به مثال تویوتا و برند لکسوس اشاره کرد که بخوبی توانست سهم خود از بازار خودروهای لوکس را بگیرد.

در اینجا لازم است به تفاوتی ظریف میان برند و زیربرند اشاره کنیم. لکسوس یک برند جداگانه از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تویوتاست در حالی که LG - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Signature یک - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - زیر برند به - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شمار می رود؛ زیربرند، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - محصول یا سرویسی وابسته به برند مادر است که البته نام مستقل به خود را دارد. همین وابستگی می تواند به معنای یکی بودن روح محصولات یک زیربرند با برند و وجوه اشتراک فراوان آن دو با یکدیگر باشد. لذا گرچه به گفته آقای تنهایی زیربرند الجی تیم طراحی و بازاریابی مستقلی دارد اما نمی توان آن را به کل جدای از کمپانی مادر دانست - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و قیاس این دو با یکدیگر از پایه نادرست است.

امیرحسین فرج - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اله کارشناس آموزش برند گروه انتخاب (نمایندگی محصولات اسنوا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و دوو در ایران) نیز از دیگر نفراتی بود که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نظرش را در اینباره جویا شدیم. وی معتقد بود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که اقشار خاصی از جامعه شامل هنرمندان و ورزشکاران از این محصولات استقبال خواهند کرد و مردم عادی با در نظر داشتن توان خرید پایین شان به سراغ کالاهای لوکس ال جی نمی روند. در مورد موفقیت شرکتی مانند ال جی که تا پیش از این به عنوان تولید کننده لوازم خانگی عامه پسند شناخته می شد و حالا وارد بازار محصولات لوکس شده نیز نظر فرج اله - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مثبت بود و باور داشت که چون بازار در قبضه این شرکت است احتمالا می تواند کالاهای خود را به فروش برساند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

با در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نظر داشتن صحبت های این کارشناس شاید بتوان گفت که ال جی برای معرفی محصولات سیگنچر در ایران - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بسیار هوشمندانه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عمل کرده چراکه از مسئولین برگزار کننده شنیدم همان روز جمعی از هنرمندان و ورزشکاران به مراسمی ویژه دعوت شده بودند تا شاهد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رونمایی این محصولات در ایران باشند.

بعد از اینکه نظر کارشناسان در این رابطه را جویا شدیم بهتر دیدیم که نگاهی به میانگین قیمت این چهار قلم کالا در بازار کشورمان بیاندازیم تا مقایسه ای هرچند مختصر را میان برندهای مختلف تولیدکننده شان انجام دهیم.

تلویزیون های اولد 65

پاناسونیک اولد اولد سامسونگ (۶۵ اینچی) ال جی اولد معمولی اولد سیگنچر (۶۵ اینچی)
قیمت موجود نیست موجود نیست ۱۹ حدودا ۵۰ میلیون - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تومان

یخچال ساید بای ساید 34 - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فوت

هیتاچی جنرال الکتریک فریجیدر

28فوت

بوش

30فوت

سامسونگ ال جی سیگنچر
قیمت 8.4 13  

14

 

9.8 10 8 ۴۲ میلیون تومان

ماشین لباسشویی

بوش سامسونگ ال جی سیگنچر
قیمت 4.7 7.3 4 ۱۴

هواساز

سامسونگ ال جی سیگنچر
قیمت 2.2 1.8 ۷

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

برای روشن تر شدن ماجرا - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حتی تماسی هم با یکی از نمایندگی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های برند آلمانی میله در تهران گرفتیم تا قیمت کالاهای این شرکت را که معمولا در گروه لوکس طبقه بندی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می شوند جویا شویم و باز هم باید بگویم که اختلاف قابل توجه بود. طبق اعلام نمایندگی، گران ترین یخچال این شرکت حدودا ۱۴ میلیون تومان و ماشین لباسشویی ۷ میلیون تومان قیمت دارد.

با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در نظر داشتن اعداد و رقم های ذکر شده در جدول حتما تایید می کنید که قیمت خانواده سیگنچر به مراتب بالاتر از متوسط - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قیمت در نظر گرفته شده برای محصولات مشابه به آنها در بازار است. اما شاید استدلال تان این باشد که به غیر از فاکتور طراحی ویژگی ها و امکانات دیگری هم برای محصولات خانواده سیگنچر در نظر گرفته شده که آنها را از سایرین متمایز می کند.

شاید بهتر باشد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که نگاهی دقیق تر به امکانات این محصولات بیاندازیم:

  • یخچال ساید بای ساید: مجهز به درب اینستا ویو که با یک ضربه آرام شفاف می شود و می توانید محتویات داخلی آن را مشاهده نمایید. بارزترین ویژگی دیگر این یخچال سنسوری است که درون درب آن کارگذاشته شده و در صورتی که پای خود را در محدوده مشخصی از آن قرار دهید به صورت خودکار باز می شود تا از این طریق از میزان زحمت کاربرانش کم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کند.
  • تلویزیون - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اولد: این تلویزیون به خاطر ضخامت بسیار اندکش به کاغذ دیواری تشبیه شده و به قدری باریک است که می توان آن را خم کرد. علاوه بر این ال جی کیفیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - صدای فوق العاده ای را هم به خریداران این دستگاه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وعده داده است.
  • ماشین لباسشویی ادواش که از دو بخش جداگانه تشکیل شده و قابلیت شستشوی حجم بالایی از لباس ها به صورت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - همزمان را دارد.
  • و در نهایت دستگاه تصفیه هوای سیگنچر که به صورت همزمان توانایی تصفیه و مرطوب سازی هوا را دارد و تا شعاع ۲۷ متر مربعی خود را تحت پوشش قرار می دهد.

خصوصیات و ویژگی هایی که به آنها اشاره نمودیم در نوع - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خود قابل توجه هستند و طراحی این دستگاه ها نیز قابل ستایش. اما آیا همه اینها اختلاف قیمت چند برابری شان با کالاهای هم رده خود را توجیه می کنند و آیا امضای جدید ال جی در بازار محصولات لوکس معتبر و شناخته شده معتبر است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone