🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39317.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچ سامسونگ با پشتیبانی از قابلیت HDR در ایران رونمایی شد

سامسونگ در دومین روز از نمایشگاه الکامپ ۹۶ گیلان از مانیتور گیمینگ فوق عریض و خمیده ۴۹ اینچی خود رونمایی کرد که به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است. این مانیتور که با نام ...

سامسونگ در دومین روز از نمایشگاه الکامپ ۹۶ گیلان از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مانیتور گیمینگ فوق عریض و خمیده ۴۹ اینچی خود رونمایی کرد که به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است.

این مانیتور که با نام C49HG90 شناخته می شود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از پنل QLED بهره می برد که پیشتر فقط در تلویزیون های سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته بود. پنل های QLED از ذرات کوانتوم دات برای تولید رنگ های طبیعی تر استفاده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می کنند. به گفته سامسونگ این فناوری، طیف رنگی نمایشگر را به یک میلیارد رنگ رسانده و در کنار فناوری HDR می تواند تصاویر زنده ای را برای کاربر به ارمغان آورد.

روزبه اشتری، مدیر فروش و بازاریابی نمایشگرهای حرفه ای سامسونگ در ایران در رابطه با فناوری QLED می گوید: «همه LED ها قابل انحنا نیستند در نتیجه صفحه QLED یا یک پنل کریستال، جایگزین یا روکشی برای LED می شود تا قابلیت انحنا ایجاد کند، با توجه به اینکه روشنایی تصویر را نیز چندین برابر می کند.»

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

رزولوشن ۳۸۴۰ در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۳۲:۹ نمایشگر C49HG90 به همراه نرخ ریفرش ۱۴۴ هرتز، بهره وری از فناوری AMD FreeSync™ 2 و زمان واکنش پذیری ۱ میلی ثانیه از دیگر مشخصه های فنی برجسته مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ به حساب می آیند.

قابلیت Eye-Saver نیز برای راحتی چشم کاربر در نور کم محیط در نظر گرفته شده که با روشن کردن آن می توان از میزان نور آبی تصویر کاست و تجربه های شبانه گیمینگ را طولانی تر و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برای چشم ها ساده تر کرد. قابلیت Flicker Free نیز نور پس زمینه را کاهش می دهد و تاثیری مشابه با Eye-Saver در تجربه شما خواهد گذاشت.

مانیتور گیمینگ خمیده و بدون حاشیه

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

سامسونگ می گوید که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - C49HG90 - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بزرگترین مانیتور جهان است و ۴۹ اینچ نمایشگر آن با انحنای ۱۸۰۰ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درجه ای در برابر چهره کاربر می نشیند. بنا به گفته های سامسونگ «صفحه نمایش این مانیتور با انحنایی طراحی شده که تطابق‌پذیری زیادی با شعاع چشم انسان دارد».

به طور کلی نمایشگرهای خمیده احساس فراگیرتری به خصوص در بازی های ویدیویی ایجاد می کنند و این نمایشگر غول پیکر نیز برای همین منظور طراحی شده است.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

یکی دیگر از ویژگی های جالب این نمایشگر، طراحی تقریبا بدون حاشیه آن است که زیبایی ظاهری این مانیتور گیمینگ را قوت بخشیده. پایه فلزی و انعطاف پذیری نیز برای - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تنظیم نمایشگر در برابر کاربر در نظر گرفته شده است.

مانیتوری برای همه گیمرها

نمایشگر C49HG90 فقط مختص پی سی گیمرها نیست و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اگر از کنسول های بازی هم استفاده می کنید می توانید قابلیت های اصلی مانیتور را به کار گیرید. اگر یکی از کنسول - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های پلی استیشن ۴ پرو و اکس - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - باکس وان اکس را دارید این نمایشگر می تواند پتانسیل های کنسول شما را نیز به نمایش گذارد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اشتری در رابطه با امکانی که نمایشگر فوق عریض در اختیار کاربران قرار می دهد می گوید: «تصاویر کاملا پهن هستند و دید بیشتری در اختیار شما قرار می - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دهند. برای مثال در بازی فیفا با استفاده از تلویزیون های ساده شاید نتوانید کل زمین را مشاهده کنید اما در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این نمایشگر به راحتی می توانید همه زمین را ببینید.»

نمایش چندگانه تصاویر

نمایشگر جدید سامسونگ به سبب ۴۹ اینچی بودن و طراحی فوق عریضی که دارد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - قابلیتی کاربردی به نام Easy Setting Box نیز برخوردار است و کاربران می توانند مانیتور گیمینگ غول آسای خود را به چند پنجره کوچک تر تبدیل کنند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

قابلیت دیگری به نام «تصویر در تصویر» نیز این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - امکان را مهیا می سازد تا در صورت تمایل، دو ورودی تصویر HDMI به مانیتور متصل کنید تا همزمان تصاویر از دو منبع مختلف روی دستگاه پخش شود. به گفته سامسونگ، قابلیت تصویر در تصویر بدون اختلالی در کیفیت و رزولوشن انجام می پذیرد.

اشتری می گوید: «در حالت تقسیم نمایشگر به دو قسمت، نسبت تصویر از ۳۲:۹ به حالت ۱۶:۹ تبدیل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می شود. در واقع چه دو نمایشگر ۲۷ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اینچ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سامسونگ را در کنار هم قرار دهید و چه از این نمایشگر ۴۹ اینچی استفاده کنید، تصویر یکی خواهد بود.»

به گفته روزبه اشتری، این مانیتور گیمینگ قرار است با قیمتی حدود ۷ الی ۸ میلیون تومان طی دو هفته آینده به بازار ایران عرضه شود. اگر برای بازی های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ویدیویی و تجربه گیمینگ خودتان بهای بسیاری می پردازید، این مانیتور می تواند یکی از گزینه های اصلی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شما باشد. اما مانیتور گیمینگ دیگر سامسونگ با نام CFG70 نیز یک مدل ارزان تر اما در عین حال کاربردی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است که می تواند برای بودجه های سبک تر، گزینه ای مناسب به حساب آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone