🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  2. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27997.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ: با فعال شدن نقشه بومی، نام «خلیج فارس» را با افتخار برمی‌گردانیم

اسنپ به تازگی در شبکه‌های اجتماعی با انتقاد شدید کاربران نسبت به وجود نام «خلیج عربی» در کنار «خلیج فارس» روبه‌رو شده‌ است. دامنه این انتقادات تا حدی بود که «ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ و ...

اسنپ به تازگی در شبکه‌های اجتماعی با انتقاد شدید کاربران نسبت به وجود نام «خلیج عربی» در کنار «خلیج فارس» روبه‌رو شده‌ است. دامنه این انتقادات تا حدی بود که «ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ و مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در توییتر به این مسئله واکنش داد و عنوان کرد که استفاده از هر نامی به جز خلیج فارس را محکوم می‌کند اما نقشه فعلی اسنپ، متعلق به شرکت - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوگل است.

گوگل‌مپس در کنار خدمت‌رسانی به کاربران عادی، API خود را در ازای هزینه‌ای به کسب‌وکارها نیز می‌دهد اما در خرداد سال گذشته شرکت گوگل، کسب‌وکارهای ایرانی را تحریم کرد. در همان زمان نیز «حسین مرادقلی»، مدیرفنی اسنپ در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد که این شرکت از سال ۹۶ در حال توسعه نقشه بومی خود بوده است.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان
در حال حاضر تمام شرکت‌هایی که از خدمات گوگل مپس استفاده می‌کنند با این مشکل مواجه شده‌اند. نقشه اسنپ در کنار نقشه تپسی همین مسئله را تایید می‌کند.

در سال ۹۷، اسنپ برای مدتی از نقشه بومی خودش استفاده کرد اما دوباره به نقشه گوگل برگشت. اکنون «علی کرمی»، سرپرست تیم نقشه اسنپ در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که نقشه بومی اسنپ با توجه به نیازهای کاربران قابلیت شخصی‌سازی دارد و در یک سال اخیر، تیم نقشه اسنپ به طور پیوسته روی نقشه بومی خود کار کرده است و سال گذشته نیز این نقشه به صورت آزمایشی برای چند ماه فعال شد:

 «بعد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - از فعال شدن - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - نقشه بومی اسنپ برای تمامی کاربران، تیم فنی مشکلات نقشه را به طور کامل رصد کرد و در این بازه متوجه شدیم که مشکلاتی در نقشه وجود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - دارد که می‌توان آن‌ها را به ۳ دسته - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - تقسیم کرد؛ داده‌ها، کندی روی برخی از گوشی‌های قدیمی و دیزاین نقشه. برای برطرف کردن این مشکلات دوباره - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - روی نقشه گوگل برگشتیم تا بتوانیم سرویس‌های بهتری برای کاربرانمان فراهم - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنیم. پس از اصلاح این موارد و به زودی دوباره به نقشه بومی اسنپ برمی‌گردیم.»

بر اساس گفته‌های سرپرست تیم نقشه اسنپ، نقشه بومی این شرکت به مرور برای کاربران فعال - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - خواهد شد. اما در این میان یک نکته مهم‌تر نیز وجود دارد. نقشه گوگل در برخی از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - نقاط دنیا متکی بر جمع‌سپاری (Crowd-Sourcing) است، به این معنی که کاربران می‌توانند پیشنهادات خود را به گوگل اطلاع دهند و پس از تایید شرکت گوگل تغییرات در نقشه اعمال می‌شود. با توجه به اینکه نام خلیج فارس هم به همین شکل قابل تغییر است، شرکت اسنپ نمی‌تواند به طور مستقیم این عنوان جعلی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - را در نقشه اصلاح کند. سرپرست تیم نقشه اسنپ در همین رابطه می‌گوید:

«نام جعلی خلیج عربی در گذشته - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیز چندین مرتبه به نقشه گوگل اضافه شده و بعد به نام اصلی خلیج فارس تغییر کرده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - است. تغییر این نامگذاری همان طور که اشاره شد با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - نظر کاربران و با تایید گوگل صورت‌ می‌گیرد. در حقیقت شرکت‌هایی که از نقشه گوگل استفاده می‌کنند نمی‌توانند در نقشه گوگل تغییری ایجاد کنند. با وجود این، اسنپ یکی از معدود شرکت‌هایی است - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - که توانسته با تدوین یک نقشه بومی، گام بزرگی در جهت خودکفایی و استقلال بردارد. به زودی با فعال شدن نقشه بومی اسنپ با افتخار - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر صومعه سرا استان گیلان - نام خلیج فارس روی نقشه قرار می‌گیرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone