🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27995.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوشی بعدی ال جی از دوربین سلفی سه گانه بهره می‌برد؟

به تازگی پتنت جدیدی از کمپانی ال جی رویت شده که یک تلفن هوشمند را با دوربین اصلی و دوربین سلفی سه گانه توصیف می کند. این پتنت که توسط سازمان جهانی مالکیت فکری یا WIPO ...

به تازگی پتنت جدیدی از کمپانی ال جی رویت شده که یک تلفن هوشمند را با دوربین اصلی و دوربین سلفی سه گانه توصیف می کند. این پتنت که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - توسط سازمان جهانی مالکیت فکری یا WIPO به ثبت رسیده، نشان می‌دهد که این شرکت تصمیم گرفته تا تلفن هوشمند بعدی خود را با دوربین سلفی سه گانه روانه بازارهای جهانی کند.

در این پتنت، دیوایسی به تصویر کشیده می‌شود که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - در بریدگی بالای نمایشگر آن، سه لنز جا خوش کرده و نقش دوربین سلفی سه گانه را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - برای این گوشی ایفا - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کند. البته مشخص نیست که هر کدام از سه حسگر منحصراً برای چه منظوری طراحی شده‌اند.

با این وجود می‌توان حدس زد این آرایه دوربین سلفی سه گانه از یک لنز اصلی، یک سنسور فوق عرض و حسگر ToF با قابلیت‌های واقعیت افزوده تشکیل شود. همانطور که می‌دانید ال جی قصد دارد یک  سنسور زمان پرواز یا ToF را در دوربین اصلی G8 قرار دهد و به همین دلیل استفاده از چنین حسگری به عنوان لنز سوم دوربین سلفی بعدی‌اش چندان دور از انتظار نیست.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران

اگر زبان طراحی این تلفن هوشمند را با دقت بیشتری بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که این گوشی به مدل ال جی V50 تینکیو شباهت زیادی دارد و می‌تواند متعلق به همین سری باشد.

در واقع بدنه‌ی پشتی این موبایل و سه لنز دوربین اصلی که  به صورتی افقی کنار هم قرار گرفته، بدنه‌ی پشتی ال جی V50 تینکیو در ذهن کاربر تداعی می‌کند. به طور کلی موبایل توصیف شده در این پتنت، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - به پرچمداران جدید این کمپانی شباهت زیادی دارد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران

جدای از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - دوربین سلفی سه گانه، مشخصه‌ی دیگری که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، عدم حضور جک هدفون روی این موبایل است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که ال جی هم روند دیگر شرکت‌ها در پیش گرفته و قصد دارد جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و استفاده از هدفون‌های سیمی را کنار بگذارد.

 

تماشا کنید: اشاره ال جی به تاریخ معرفی و ویژگی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلوگاه استان مازندران - خاص G8 تینکیو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرنوشا نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
میشه بگید اطراف هشت تیکه گلوگاه هم اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در هشت تیکه شهر گلوگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone