🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  2. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27994.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رویداد جاده ابریشم با تمرکز بر فعالیت استارت آپ‌ها در کشورهای منطقه برگزار می‌شود

دومین رویداد جاده ابریشم پس از نزدیک به ۹ ماه فراز و نشیب به ایستگاه نهایی رسیده و قرار است مرحله نهایی آن در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در کنسرت هال شهر قدس برگزار ...

دومین رویداد جاده ابریشم پس از نزدیک به ۹ ماه فراز و نشیب به ایستگاه نهایی رسیده و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - قرار است مرحله نهایی آن در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در کنسرت هال شهر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - قدس برگزار شود. جاده ابریشم رویدادی است که از مردادماه سال گذشته شروع شد و بعد از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - گذراندن چند دوره - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - از مسابقات در استان های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - مختلف حالا در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - مرحله فینال خود میزبان ۸ تیم استارت آپی برتر کشور است. این رویداد امسال با نگاه ویژه‌ای به کشورهای منطقه برگزار می‌شود و چند سخنران از این مناطق نیز در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - آن حضور خواهند - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - یافت.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران

بعد از فراخوان شرکت در مسابقه جاده ابریشم، بیش از ۲۸۰ تیم در این رویداد ثبت نام نموده که از بین آنها ۵۵ تیم انتخاب شدند. پنج شهر کرمان، تبریز، مشهد،شیراز و تهران به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - عنوان شهرهای منتخب معرفی شدند - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - تا استارت آپها در این شهرها بتوانند تیم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - خود را معرفی نمایند. تیم پذیرش ۲۴ در رویداد کرمان (فعال در زمینه نوبت گیری مطب‌های دکتر)، تیم الفبا در رویداد شیراز (فعال در زمینه آموزش کودک)، تیم هانیلی (فعال در حوزه عسل و زنبورداران) و تیم فن آسا (سازنده قاشق غذاخوری برای بیماران مبتلا به پارکینسون) برندگان رویدادهای برگزارشده در شهرستان‌ها بودند.

۴ تیم اینپین (خرید و اجاره خانه)، کریدورز (باربری قطار)، دیالوگ (اپراتور مجازی هوشمند) و ۳ سوت جابز (کاریابی) نیز در تهران برنده شدند و هر هشت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - تیم قرار است در رویداد سامیت (فینال رویداد جاده ابریشم) با یکدیگر رقابت کنند. به گفته «محمد رضا ازلی» از مسئولین برگزار کننده دومین جاده ابریشم، از سی‌ام مهر ماه روی تیم‌های برگزیده کار شده و بیش از صد روز با آنها تمرین صورت گرفته است:

«نزدیک به صد ساعت برنامه شتابدهی برای این تیم‌ها داشتیم و ۳۲ منتور داخلی و خارجی بالای سر تیم‌ها حاضر بود و به آنها کمک می‌کرد. تمام این تمرین‌ها و کلاس‌ها رایگان صورت گرفته و باید بگویم که استارت آپ ما سوددهی ندارد. تیم ما رویایی بیشتر از پول و درآمد در ذهن پرورانده و عشق و علاقه به اکوسیستم استارت آپی و آرزوی رشد آن مد نظر ماست.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران

سامیت امسال قرار است که ۹ سخنران خارجی از کشورهایی نظیر فرانسه، انگلیس و کشورهای اطراف و همسایه داشته باشد و در کنار این افراد بین‌المللی، ۲۶ سخنران داخلی نیز در رویداد حاضر خواهند بود. افرادی چون ژوبین علاقبند (مدیرعامل اسنپ)، نازنین دانشور (مدیرعامل تخفیفان)، مهدی نایبی (مدیرعامل الوپیک)، علیرضا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - صادقیان (مدیرعامل iiVentures) از جمله این افراد خواهند بود.

«هادی فرنود» از دیگر افراد تیم برگزارکننده دومین رویداد جاده ابریشم در پاسخ به خبرنگار دیجیاتو درباره علاقه استارت آپها به حضور و فعالیت در کشورهای منطقه می‌گوید و ضمن تایید - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - این علاقه دلایل آن را توضیح می‌دهد:

«با توجه به نرخ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - تبدیل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - ارز در حال حاضر هر تیمی فروش کمی هم در کشورهای منطقه داشته باشد که کمتر با تحریم‌ها سر و کار دارند، مبلغ خوبی درآورده است. در این رویداد نیز با توجه به تحریم‌ها و علاقه‌ای که در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - استارت آپها به وجود آمده تصمیم گرفتیم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - تا چندین سخنران هم از کشورهای منطقه داشته باشیم تا تیم‌های استارت آپی بتوانند با آنها شبکه سازی کنند و چه بسا سرمایه‌گذار جذب کنند.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران

فرنود باور دارد که جاده ابریشم بهترین تیم شتابدهنده را بطور رایگان در اختیار استارت آپها قرار می‌دهد اما این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - خدمات را به بهترین‌ها ارائه می‌کند تا سطح اکوسیستم استارت آپی کشور روز به روز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - پیشرفت کند:

«سرمایه اجتماعی و شبکه‌ای از افراد مشهور و کاربلد اکوسیستم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - که دور ما هستند باعث شده که کمتر کسی روی ما را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - زمین بیندازد و همگی به کمک ما بیایند.»

تیم برگزارکننده رویداد جاده ابریشم قصد دارند که علی رغم همه مشکلات بتوانند رویداد جاده ابریشم را در سال آینده در سایر کشورها نیز برگزار کنند؛ آنها البته تاکید دارند که در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر تنکابن استان مازندران - نهایت و مرحله نهایی این رویداد یعنی سامیت در ایران برگزار خواهد شد و قصدشان این است که با این اقدام، ایران را تبدیل به یک بازیگر فعال در منطقه تبدیل سازند.

گفتنیست عموم مردم نیز می‌توانند در این مراسم شرکت نمایند. علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone