تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37276.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل به عنوان «نوآورترین شرکت جهان» از نگاه وب سایت Fast Company انتخاب شد

وبسایت Fast Company امروز لیست خود از 50 شرکت برتر در زمینه نوآوری را منتشر کرد و جایگاه اول این لیست به خاطر «ارائه آینده در امروز» به اپل رسید. مجموعه ای تحسین برانگیز از ...

وبسایت Fast Company امروز لیست خود از 50 شرکت برتر در زمینه نوآوری را منتشر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - کرد و جایگاه اول این لیست به خاطر «ارائه آینده در امروز» به اپل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - رسید. مجموعه ای تحسین برانگیز از ابداعات مختلف مانند آیفون 10، اپل واچ سری 3 و ARKit در سال 2017 و تمرکز منحصر به فرد این کمپانی بر ادغام سخت افزار و نرم افزار، دلایل اصلی فست کمپانی برای انتخاب اپل به عنوان برترین شرکت حاضر در این لیست بوده است.

خلاقیت به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - مراتب از آنچه در لایه رویی دیده می شود عمیق تر است - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - و رویکرد اپل نسبت به مهندسی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - سخت افزار و نرم افزار به ایجاد تجربه ای منجر شده که هیچوقت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - تا این حد جاه طلبانه نبوده است. سایر تولیدکنندگان موبایل و تبلت از همان چیپ هایی بهره می برند که در دسترس رقبایشان هم هست.

اپل اما چیپ های خودش را طراحی می کند و بنابراین یک آیفون، از پردازنده ای بهره می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - برد که به صورت خاص برای سیستم عامل، اپلیکیشن ها، نمایشگر، دوربین و سنسور تاچ اپل طراحی شده. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - این کمپانی به قدری در طراحی چیپ مهارت یافته که A10 Fusion موجود در آیفون 7، تمام پردازنده های رقیب را در بنچمارک های مستقل در هم می شکند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران

از دیگر دلایل فست کمپانی برای انتخاب - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - اپل به عنوان شرکت نخست می توان به پیشرفت های این کمپانی در زمینه های هوش مصنوعی، تجارت سرگرمی و نیز بهبود مراقبت های پزشکی از طریق CareKit و ResearchKit نیز اشاره کرد. تمام این دستاوردها سبب شد اپل از جایگاه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - چهارم لیست گذشته، به رده نخست لیست امسال صعود کند.

فست کمپانی می گوید برای تهیه این لیست از کمک چندین سردبیر، خبرنگار و برخی همکاران خود استفاده کرده و لیستی شامل هزاران کمپانی در اختیارشان قرار داده تا با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - دنبال کردن فعالیت ها و حرکات تاثیرگذار آنها در تجارت، صنعت و فرهنگ، به کمپانی های برتر از نظر خود رای دهند. از دیگر شرکت هایی که به لیست 10 شرکت برتر راه یافته اند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلوگاه استان مازندران - می توان به نت‌فلیکس، اسکوئر، تن‌سنت، آمازون، واشنگتن پست، اسپاتیفای و NBA اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone