تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43045.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تاسیسات جدید تولید پنل های OLED ال جی آینده بازار تلویزیون ها را تغییر می دهد

پیش تر گفته بودیم که کمپانی ال جی با یک سرمایه گذاری عظیم قصد دارد سهمی بزرگ از بازار رو به گسترش تولید پنل های OLED را به دست بیاورد. طبق اعلام رسمی این شرکت، قرار ...

پیش تر گفته بودیم که کمپانی ال جی با یک سرمایه گذاری عظیم قصد دارد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سهمی بزرگ از بازار رو به گسترش تولید پنل های OLED را به دست بیاورد.

طبق اعلام رسمی این شرکت، قرار است با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هزینه ای در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حدود ۸.۹ میلیارد دلار سه کارخانه وسیع برای تولید پنل های OLED در ابعاد مختلف احداث شود. در صورتی که این سه کارخانه به مرحله تولید برسند ظرفیت عرضه پنل های نمایشگر تلویزیونی یا مناسب برای ابزارهای موبایل با فناوری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - OLED به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.

با این سرمایه گذاری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ظرفیت تولید ال جی ۱۲۰ هزار واحد در ماه افزایش می یابد

طبق برآوردها شرکت ال جی برای آن که بتواند ظرفیت تولید نمایشگرهای OLED خود را به میزان ۱۲۰ هزار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - واحد در ماه افزایش دهد می بایست تا سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۵ میلیارد دلار هزینه نماید. ۳۰ هزار واحد از این رقم سهم نمایشگرهای بزرگ خواهد بود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

به طور حتم این افزایش حجم تولید، اثری چشمگیر بر قیمت تمام شده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پنل های فوق خواهد داشت. این مسئله به خصوص در حوزه تلویزیون های هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که در حال حاضر بیشتر مردم عادی از پس خرید یک تلویزیون OLED بر نمی آیند.

به لطف این تغییرات پیش بینی می شود که تا پایان سال میلادی تیراژ تولید تلویزیون های هوشمند با فناوری OLED به مرز ۱.۷ میلیون دستگاه نزدیک شود. احتمالاً رقم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مذکور تا انتهای سال ۲۰۲۰ به ۴ میلیون دستگاه ارتقا یابد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

البته این پیش بینی ها تنها با در نظر گرفتن سرمایه گذاری های شرکت ال جی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - صورت گرفته است، در حالی که کمپانی کره ای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در این بازار تنها نیست و اتفاقاً‌ رقبای سرسختی را نیز پیش روی خود می بیند. شرکت هایی که آنها نیز بیکار ننشسته اند و با انجام سرمایه گذاری های نه چندان کوچک می خواهند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سهمی در این بازار پرامید داشته باشند.

همین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حالا نیز شرکتی مانند سامسونگ در حال احداث بزرگترین کارخانه تولید پنل های OLED در دنیا است. طرحی که در زمان تکمیل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - (سال ۲۰۲۰) تنور رقابت را بیش از پیش گرم می کند. البته در این میان این مشتریان هستند که با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در اختیار داشتن محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت پایین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تر منتفع می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone