تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27431.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 10 در دو نسخه معرفی خواهد شد؛ خداحافظی با دوربین سلفی دوگانه

روز گذشته تصویری از ماژول دوربین اصلی گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شد که از حذف حسگر ضربان قلب در پرچمدار بعدی سامسونگ خبر می داد و حالا جزئیات بیشتری از عضو جدید خانواده نوت ...

روز گذشته تصویری از ماژول دوربین اصلی گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شد که از حذف حسگر ضربان قلب - تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در پرچمدار بعدی سامسونگ خبر می داد و حالا جزئیات بیشتری از عضو جدید خانواده نوت کره ای ها منتشر شده است.

نخستین خبری که از منابع آگاه در صنعت به دست رسیده، حاکی از حذف دوربین سلفی - تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دوگانه (آنچه در گلکسی اس 10 پلاس شاهدش بودیم) در گلکسی نوت 10 است که این - تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موضوع در رندر جدید محصول مورد بحث نیز قابل مشاهده خواهد بود:

تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در کنار موضوع دوربین سلفی، به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته پرچمدار بعدی خود را در دو نسخه روانه بازار کند که یکی از آنها با پسوند Pro به دست مشتریان خواهد رسید.

با توجه به اطلاعات موجود، مدل - تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پرو - تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از نظر مشخصات فنی شباهت های زیادی با گلکسی اس 10 5G خواهد داشت و از همان چیدمان دوربین برخوردار خواهد شد. - تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این گوشی با نمایشگر 6.4 اینچی خود، ابعادی در حد و اندازه گلکسی نوت 9 داشته اما به دلیل حضور باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، احتمالاً اندکی ضخیم تر خواهد بود.

گلکسی نوت 10 پرو به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود

نسخه معمولی گلکسی نوت 10 اما کوچک تر بوده و با نمایشگر 6.28 اینچی و باتری 3400 میلی - تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. البته شاید کاهش - تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 600 میلی آمپر ساعت از ظرفیت باتری نسبت به نسخه قبل در وهله اول یک پسرفت به نظر برسد؛ اما با توجه به استفاده از پردازنده بهینه تر (که مدت زمان کاربری مشابهی را ارائه می کند) و ابعاد جمع و جورتر، تا حدودی قابل توجیه خواهد بود.

با توجه به آنچه که بیان شد، به نظر می رسد که گلکسی - تعمیرات یخچال بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نوت 10 پرو در اصل جانشین نوت 9 شود و نسخه معمولی آن به عنوان مدلی ارزان تر، تقریباً نقش گلکسی اس 10e را بازی کرده و برای علاقه مندانی که بودجه کمتری دارند در نظر گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone