🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37420.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پلی استور حالا تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها را هم به نمایش می گذارد

مدت هاست که پلی استور در بخش توضیحات هر اپلیکیشن یا بازی، تاریخ آخرین به روزرسانی آن را به نمایش می گذارد. اما حالا در تغییری جدید می توانید تاریخ انتشار اولیه هر اپلیکیشن را ...

مدت هاست که پلی استور در بخش توضیحات هر اپلیکیشن یا بازی، تاریخ آخرین به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روزرسانی آن را به نمایش می گذارد. اما حالا در تغییری جدید می توانید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تاریخ انتشار اولیه هر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن را هم در توضیحات پلی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - استور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مشاهده نمایید.

با این حساب، پیش از دانلود هر اپ و بازی می دانید که از عمر آن در پلتفرم اندروید چه مدت گذشته است. برای آگاه شدن از این موضوع هم کافیست - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - زیر توضیحات هر اپ روی گزینه Read more اشاره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کرده و در بخش Released on، تاریخ انتشار اولیه آن ها را چک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنید.

در میان اپلیکیشن های حاضر در پلی استور طبیعتا محصولات گوگل قدمت بیشتری دارند. مثلا تاریخ انتشار جیمیل سال 2010 ذکر شده که البته تاریخ انتشار اصلی اپلیکیشن نیست، بلکه به زمانی اشاره دارد که در قالب یک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپ مستقل از سیستم عامل جدا و در فروشگاه گوگل به انتشار رسید.

البته نمایش تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها خالی از مشکل هم نیست. به عنوان مثال، تاریخ انتشار فیسبوک 31 دسامبر 1969 ذکر شده و برای بعضی اپ ها هم تاریخ اشتباهی را شاهد هستید.

با این وجود، نمی توان کتمان کرد که این قابلیت برای بررسی جدید بودن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن ها بسیار خوب و کاربردی ظاهر می شود. به لطف آن می توانید تفاوت اپی که تازه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به پلی استور آمده با اپلیکیشنی قدیمی که صرفا نام تازه ای برای خود انتخاب کرده را تشخیص بدهید.

- تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone