🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38287.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی No Humanity؛ می توانید 15 ثانیه دوام بیاورید؟

No Humanity از آن دسته عناوینی نیست که وقتی خسته اید به سراغش بروید. حتی شاید برای مواقع بی حوصلگی هم گزینه خوبی به حساب نیاید. در واقع با یک فلپی برد دیگر طرف هستیم ...

No Humanity از آن دسته عناوینی نیست که وقتی خسته اید به سراغش بروید. حتی شاید برای مواقع بی حوصلگی هم گزینه خوبی به حساب نیاید. در واقع با یک فلپی برد دیگر طرف هستیم که با وجود گیم پلی ساده خود به قدری سخت و اعتیادآور است که گاهی اوقات آن قدر بازی می کنید و می بازید تا در نهایت از روی عصبانیت موبایل را کنار می گذارید.

در No Humanity یک هدف دارید؛ از هر چیزی که میبینید جا خالی بدهید

بخش زیادی از سختی No Humanity به چالش های پویای بازی باز می گردد. در این عنوان تنها باید انگشت تان را روی صفحه لمسی بکشید تا شخصیت اصلی حرکت کند و بنابراین خطوط سیاه به همراه وسیله هایی که به سمتش می آیند به او برخورد نکنند.

در این میان نیز باس ها را فراموش نکنید. هر چند ثانیه یک بار موجودات عجیبی در صفحه ظاهر می شوند که هر کدام از آن ها دارای رفتار متفاوت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - هستند، به همین خاطر در ابتدای بازی راهی جز باختن ندارید تا در دفعات بعد بتوانید حرکت اینگونه دشمنان را پیشبینی کرده و از آن ها بگریزید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران
استودیو SweatyChair عنوانش را با ادعای بزرگی عرضه کرده است: «سخت ترین بازی».

No Humanity از دیدگاه طراحی مراحل عنوان خاصی است. در همان لحظات اولیه سرعت ظاهر شدن خطوط سیاه رنگ و حرکت اجسامی که به طرف تان می آید به قدری بالاست که با خود می گویید از این سخت تر نمی شود ولی ناگهان با ظهور غافل گیرکننده یک دشمن عظیم الجثه می فهمید که تازه اول راه بوده اید.

نکته مثبت اینجاست که با وجود تمام این سختی ها همیشه یک راه فرار وجود دارد. می دانید که اگر بیشتر دقت کنید، رکورد بهتری می زنید و به همین خاطر به تجربه خود ادامه می دهید. جدا از اینکه چون در هر بار شروع، مخاطب با یک چالش کاملا متفاوت رو به رو می شود بعید است به خاطر تکراری شدن از No Humanity دست بکشد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران
بازی هشت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - جهان مختلف دارد که همه آن ها دارای درجه سختی خود هستند، اگر جهان های بالاتر را ملاک قرار دهیم No Humanity سخت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - ترین بازی موبایل است.

جدا از تمام این مسئله بازی قابلیتی را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - فراهم کرده تا طعم این سختی را در کنار بقیه بکشید. به لطف حضور بخش چند نفره، حداکثر چهار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - بازیکن در یک محیط قرار می گیرند و آن ها نه تنها باید مراقب شخصیت های درون بازی باشند، بلکه حالا بقیه بازیکن ها نیز اضافه شده اند.

«آیا می توانید 15 ثانیه زنده بمانید؟» این سوالی است که استودیو SweatyChair در توضیحات بازی از گیمرها پرسیده و شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد ولی No Humanity به قدری پر تکاپو و چالش برانگیز است که حتی رسیدن به رکورد 15 ثانیه هم حداقل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - دقایق اولیه بازی ممکن نیست.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران

No Humanity - The Hardest Game

سازنده: SweatyChair قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - و اندروید حجم: 137.7 / 26.67 مگابایت زبان:
در بخش اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رویان استان مازندران - دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone