تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43840.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل سونی با صفحه نمایش بدون حاشیه احتمالاً به نمایشگاه IFA می آید

امسال برلین و نمایشگاه IFA میزبان یک محصول خاص خواهند بود، محصولی که مدت هاست طرفداران سونی انتظار رسیدن آن را می کشند. اینطور که پیداست شرکت ژاپنی تصمیم دارد در آلمان از موبایلی مجهز به ...

امسال برلین و نمایشگاه IFA میزبان یک محصول خاص خواهند بود، محصولی که مدت هاست طرفداران سونی انتظار رسیدن آن را می کشند. اینطور که پیداست شرکت ژاپنی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تصمیم دارد در آلمان از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موبایلی مجهز به نمایشگری تقریباً بدون حاشیه رونمایی کند.

اگر به یاد داشته باشید مدتی پیش بود که «ژاپن دیسپلی» از نمایشگری بی حاشیه با نسبت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تصویر ۱۸ به ۹ پرده برداشت و حالا گویا قرار است موبایل جدید سونی به همین نمایشگر تجهیز شده و در IFA معرفی گردد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
نمایشگر جدید و بدون حاشیه شرکت JDI (ژاپن دیسپلی) که ماه گذشته با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ معرفی شد.

چند ماه پیش و در جریان کنگره جهانی موبایل، شرکت سونی اکسپریا XZ Premium را به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود معرفی کرده بود و حالا موبایل جدید، قرار است پرچمداری ثانویه برای سال ۲۰۱۷ از سوی سونی باشد.

موبایل های شرکت سونی، از میان رده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گرفته - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا پرچمدار، از یک زبان طراحی پیروی می کنند و حتماً شما هم توجه تان به حاشیه زیاد در بخش بالا و پایین نمایشگر آنها جلب شده است. حالا تکنولوژی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - جدید نمایشگر که امسال فراگیر شده، احتمالاً باعث می شود تا موبایل جدید ژاپنی ها ظاهری نوین تر از نسل های قبلی خود داشته باشد و شاید بتواند نقش یک نقطه عطف زیبا و باکیفیت را برای سونی موبایل بازی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone