🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26269.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ساخت برگ مصنوعی که نور خورشید، دی اکسید کربن و آب را به گاز سنتز تبدیل می‌کند

با اینکه برگ ظاهر ساده ای دارد اما درون آن یک کارخانه پیچیده نهفته است که نور خورشید و دی اکسید کربن را به انرژی مورد نیاز گیاه تبدیل می کند. می توان با ساخت ...

با اینکه برگ ظاهر ساده ای دارد اما درون آن یک کارخانه پیچیده نهفته است که نور خورشید و دی اکسید کربن را به انرژی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - مورد نیاز گیاه تبدیل می کند. می توان با ساخت برگ مصنوعی که خصوصیاتی شبیه برگ واقعی دارد، از آن به عنوان منبع انرژی پاک و یا حتی برای تولید سوخت استفاده کرد. محققان دانشگاه کمبریج برگی مصنوعی ساخته اند که می تواند بدون آزاد کردن گاز دی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - اکسید کربن، گاز سنتز (Syngas) تولید کند.

گاز سنتز از هیدروژن و مونواکسید - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - کربن (و برخی اوقات مقدار ناچیزی دی اکسید کربن) تشکیل شده است. از نظر فنی می توان این گاز را برای تولید انرژی الکتریکی یا گاز مورد نیاز برای روشنایی و گرما سوزاند، ولی این گاز بیشتر نقش یک - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - میانجی را در تولید محصولاتی همچون پلاستیک، کود و همچنین سوخت هایی مثل گازوئیل بازی می کند. متاسفانه تولید این گاز، دی اکسید کربن را وارد جو می کند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران

«ایروین رایزنر» (Erwin Reisner)، نویسنده ارشد مقاله ساخت برگ مصنوعی می گوید نام گاز سنتز خیلی کم به گوشمان خورده ولی با محصولاتی که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - به کمک آن تولید شده اند زیاد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - سر و کار داریم.

محققان دانشگاه کمبریج نمونه اولیه یک برگ مصنوعی را ساخته اند که توانایی تولید گاز سنتز از طریق فتوسنتز را دارد. در این وسیله دو چراغ جذب کننده از جنس کانی پروسکایت (Perovskite) و یک کاتالیزور از جنس کبالت قرار گرفته است.

زمانی که جذب کننده و کاتالیزور در آب قرار می گیرند یک طرف اکسیژن تولید کرده و طرف دیگر دی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - اکسید کربن و آب را کاهش داده و آنها را به مونواکسید کربن و هیدروژن تبدیل می کند. این دو گاز با ترکیب شدن در یکدیگر گاز سنتز تولید می کنند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران

تیم دانشگاه کمبریج با اشاره به اینکه تکنولوژی ابداعی آنها حتی در محیط های کم نور همانند روزهای ابری و بارانی نیز به خوبی کار می کند، دلیل انتخاب کانی پروسکایت را توانایی بالای آن در جذب نور و همچنین تولید ولتاژ عنوان کرد. علت استفاده از این کانی در پنل های خورشیدی نیز همین مورد است. فلز کبالت نیز که در کاتالیزور به کار رفته، کم هزینه بوده و بازده بیشتری نسبت به مواد دیگر در تولید مونواکسید کربن - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - دارد.

با این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - وجود اما نرخ بازدهی تبدیل در برگ مصنوعی مورد بحث بسیار پایین بوده و هیدروژن را با بهره وری 0.06 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - درصد و مونواکسید کربن را با بهره وری 0.02 - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - درصد تولید می کند.

این برگ مصنوعی در کنار دیگر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کلاردشت استان مازندران - برگ های مصنوعی تولید شده قرار خواهد گرفت که به منظور تولید محصولاتی مثل برق، دارو، کود و سوخت های هیدروژنی ساخته شده اند. «رایزنر» با اشاره به اینکه او و تیمش در قدم بعدی به جای تولید گاز سنتز و سپس تبدیل آن به سوخت مایع، به دنبال تولید سوخت مایع از آب و گاز دی اکسید کربن در یک مرحله هستند، می گوید:

«تقاضای زیادی برای سوخت های مایع برای سوخت رسانی به سیستم های حمل و نقل سنگین مثل کشتیرانی و هوایی وجود دارد.»

یافته های تحقیق مورد بحث در ژورنال Nature Materials منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر میترا نوشته شده درتاریخ 1402/03/29
مرکز شما دور و بر لاهو کلاردشت هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در لاهو شهر کلاردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر شنایا نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
با عرض سلام و احترام، متاسفانه شنیدن این خبر برای من ناراحت کننده است. شاید شرکت الو در این مورد نادرستی انجام داده و باید بهبودی در خدمات خود داشته باشد. امیدوارم که مشکل شما به روش صحیح حل شود و در آینده تجربه بهتری با خدمات شرکت الو داشته باشید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone