🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30988.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

طراحی جدید پروفایل اینستاگرام به جای تعداد فالوور‌ها روی کاربر تمرکز خواهد کرد

اینستاگرام امروز در وبسایت خود اعلام کرد که این شرکت به دنبال ارزیابی طراحی جدیدی برای بخش پروفایل کاربرانش است. در این پست اعلام شد که احتمالا کاربران در روز‌های آتی تغییراتی در نوع دسترسی ...

اینستاگرام امروز در وبسایت خود اعلام کرد که - تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این شرکت به دنبال ارزیابی طراحی جدیدی برای بخش پروفایل کاربرانش است. در این پست اعلام شد که احتمالا کاربران در - تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روز‌های آتی تغییراتی در نوع دسترسی به ویژگی‌ها و همچنین طراحی بخش پروفایل کاربران مشاهده خواهند کرد. البته این تغییرات نوع - تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمایش پست‌ها در پروفایل را تغییر نخواهد داد.

نمونه‌هایی از تغییراتی که - تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ممکن است رخ - تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دهد را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید. اصلی‌ترین تغییر مربوط به این است که تمرکز کمتری روی تعداد فالوور‌ها خواهد بود. در این تصاویر مشاهده می‌شود که تعداد دنبال کننده‌های هر کاربر به صورت ریز‌تری نمایش داده می‌شود و تمرکز اصلی روی اطلاعات فردی کاربران خواهد بود.

توییتر هم اخیرا تغییرات مشابهی را اعمال کرده بود و در آن سعی می‌کرد تا روی مکالمات اصلی در هر اکانت تمرکز نماید و کمتر خودش - تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را درگیر اعداد کند.

تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

بدون شک اینستاگرام هم به دنبال کسب اعتبار بیشتر برای پلفترم خود است و به همین دلیل چندی پیش حذف فالوور‌ها، لایک‌ها و کامنت‌های تقلبی را آغاز کرده. در ادامه‌ی این پروسه حالا اینستاگرام در نظر دارد تا تمرکز اصلی را روی کاربران معطوف کند، نه تعداد فالوور‌ها.

در این تصاویر می‌توان دکمه‌های Follow و Message را هم کنار یکدیگر مشاهده کرد. همچنین با زدن روی فالوور‌های یک فرد، می‌توانید افرادی که هردو آن‌ها را دنبال می‌کنید را نیز مشاهده نمایید.

حالا Grid و پست‌ها هرکدام تب‌های مجزایی برای خود خواهند داشت. همچنین در تصاویر می‌توان بخشی - تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خاص را تحت عنوان IGTV مشاهده کرد. در واقع به زودی می‌توان پست‌های مربوط به IGTV هر اکانت را به صورت مجزا مشاهده نمود. علاوه بر این، اکانت‌های مربوط به کسب و کار دارای تب‌هایی مثل Shop، Directions، Call و Start Order خواهند بود.

اینستاگرام اعلام کرده که در حال ارزیابی طراحی - تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مورد نظر جدید خود است و تا حد زیادی اعمال - تعمیرات لباسشویی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این تغییرات مربوط به نظر کاربران خواهد بود. بنابراین ممکن است در صورت نارضایتی جمع زیادی از کاربران، اینستاگرام از اعمال برخی تغییرات یاد شده، صرف نظر نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone