تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30106.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون‌های جدید ال جی به جدیدترین نسخه HDMI و دستیار صوتی الکسا مجهز می‌شوند

با توجه به این نکته که زمان زیادی تا آغاز رویداد CES 2019 باقی نمانده است،‌ کمپانی ال جی برنامه خود برای عرضه تلویزیون‌های پرچمدار امسالش را منتشر کرد که شامل اولین تلویزیون با پشتیبانی ...

با توجه به این نکته که زمان زیادی تا آغاز رویداد CES 2019 باقی نمانده است،‌ کمپانی ال جی برنامه خود برای عرضه تلویزیون‌های پرچمدار امسالش را منتشر کرد که شامل اولین تلویزیون - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با پشتیبانی از نسخه جدید HDMI و رزولوشن 8K می‌شود.

یکی از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جذاب‌ترین موارد این لیست به اولین تلویزیون 8K ال جی با صفحه نمایش ۸۸ اینچی OLED برمی‌گردد. البته این کمپانی یک تلویزیون - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - LCD با رزولوشن 8K و اندازه ۷۵ اینچ هم عرضه خواهد کرد که رزولوشن آن ۴ برابر نمایشگر 4K فعلی و ۱۶ برابر نمایشگرهای 1080p خواهد بود.

به طور - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کلی ال جی اعلام کرده که ۶ تلویزیون مختلف را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عرضه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواهد کرد که از میان آن‌ها ۴ مدل به نمایشگر OLED مجهز شده و ۲ تلویزیون باقی مانده از پنل LCD استفاده می‌کنند.

مدل‌های OLED

  • Z9
  • W9
  • E9
  • C9

مدل‌های LCD

  • SM9X
  • SM8X

این تلویزیون‌ها از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا هم استفاده خواهند کرد که جایگزین دستیار گوگل شده است. در ضمن تلویزیون‌های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جدید ال جی اولین نمایشگرهای مجهز به استاندارد جدید HDMI یعنی نسخه ۲.۱ آن خواهد بود. جدا از این موارد، تلویزیون‌های ذکر شده از فناوری HFR (نرخ فریم بیشتر) برای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به نمایش گذاشتن مسابقات ورزشی،‌ مستندها و فیلم‌های اکشن بهره خواهند برد.

نسخه جدید HDMI از آن جهت حائز - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اهمیت است که بر خلاف نسخه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۲، خروجی ۶۰ فریم بر ثانیه را از نمایشگرهای 4K می‌گیرد. این میزان در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - HDMI 2 معادل ۳۰ فریم بر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ثانیه است. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - طور کلی نرخ فریم بیشتر باعث نمایش بهتر حرکت‌ها، جزییات بیشتر و تیرگی کمتر در تصویر می شود. این قابلیت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خودش را به خوبی در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تماشای ورزش های سریع و برخی از فیلم‌های سینمایی که سرعت در آن‌ها مسئله مهمی است نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بر خلاف سال گذشته، شما با استفاده از دکمه ویژه Amazon Prime که در کنترل این تلویزیون‌ها موجود است، می‌توانید این دستگاه را به طور مستقیم کنترل کنید و دیگر نیازی به بلندگو هوشمند جداگانه نبوده و تلویزیون با الکسا یکپارچه شده است.

تمام مدل‌های OLED و تنها LCD جدید - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ال جی با رزولوشن 8K از دومین نسل چیپست آلفا ۹ بهره می‌برند که با استفاده از هوش مصنوعی، المان‌های صدا و روشنایی را بر اساس - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خانه شما تنظیم می‌کند.

در این میان حضور تکنولوژی eARC در تلویزیون‌های ال جی به این معنا است که داده‌های صوتی بیشتری می‌توانند منتقل شوند و حالت تاخیر خودکار نیز - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زمان پاسخگویی نمایشگر را کاهش خواهد داد که در بازی‌های ویدیویی اهمیت زیادی دارد. در نهایت قابلیتی شبیه به فناوری‌های G-sync و Freesync در این تلویزیون‌ها وجود خواهد داشت که در زمانی که بازی‌ها قادر به ارائه نرخ فریم پایدار نیستند به کار خواهد آمد.

ال جی هنوز جزییاتی در مورد تاریخ عرضه این محصولات و قیمت‌ آن‌ها ارائه نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone